Vespa-Ciao.NL
:: vespa ciao start niet

Home Forums Algemeen Oude topics vespa ciao start niet

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

3Bvepa
    Topic starter

ik heb een vespa ciao is wel een opknappertje maar ik reed er laatst mee en toen stopte hij ermee.
      ik ben naar huis gelopen en ben er naar gaan kijken ik zag toen dat de bougiedop,poelie en de vsnaar versleten waren die heb ik allemaal vervangen maar hij start nogsteeds niet.(poelie heb ik vervangen omdat die meeraaide met het wiel )
      maar weet mischien iemand wat het kan zijn ?
      Greezt robbin

Edjuh
      Bijdrager

Poulie moet meedraaien met het wiel hoor, want de poulie is de aandrijving dus er is pas iets mis als hij niet meedraaid.

Je moet ten eerste je bougie ook vervangen, dan kijken of hij vonkt door hem tegen hem frame aan te houden en te lopen met je ciao.

Dan weet je al wat meer.

Ties
        Bijdrager

zit der benzine in je ciao:P….en let ff op benzine kraantje…kan achterlijk overkomen maar wie weet…

verder kan je idd ff je bougie checke…nieuwe derin zetten en even kijken of hij vonkt door manier van edjuh…

misschien zijn je contactpunten versleten..en moet je dus nieuwe erin gooien..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.