Home › Forums › Techniek › Framedelen › Vespa ciao spuiten
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 april 2014 om 16:23 #161299
Ik ben dan nu toch van plan om me ciao te spuiten, maar weet niet welke kleuren precies
Ik denk aan zwart, met chroom
Zou ik dan matzwart, of metallic lak kiezen?Wil graag chromen spatborden, moet ik die spuiten, of kopen bij jmbp, op jmbp is alleen maar een chroom voorspatbord te krijgen.
Verder zwarte velgen, zwart frame, zwarte bagagedrager, voorvork ook zwart.
Hoe zou ik dan mijn kappen moeten doen, volgens mij heeft Peter die zo zwart gekocht toch??Wil hem ongeveer hebben zoals peter”s ciao zoals die een paar jaar geleden was met zwart
30 april 2014 om 16:49 #165241Chroom met de spuitbus moet je niet aan beginnen, dit valt er heel snel af.
Kappen kan je zwart kopen.
Kleur zal je toch echt zelf moeten kiezen. Een originele kleurkeuze is het niet dus er zijn vast wel wat plaatjes op internet van een zwart chrome ciao.
Bv. Martino’s Black Chrome Ciao.
30 april 2014 om 18:32 #165086Ja, Zo wil ik hem graag hebben, maar hoe kom ik aan die chromen achterkant, en kappen
Het voorspatbord is namelijk op jmbp te koop, de treeplank ook, en dat stangetje ook
Heb al een setje spatborden gevonden op marktplaats is bijna nieuw of nieuw), vraagprijs is 50 euro, die maar op pikken dan.
Waar zijn chromen zijkappen en treeplank te krijgen?
Anders worden die ook gewoon zwart, heb straks toch een mooi glimmende uitlaat eronder30 april 2014 om 19:24 #165991Chrome zijkappen zijn zeldzaam. Je kan ebay in de gaten houden
30 april 2014 om 19:26 #165992Oke, kon wel een site vinden, maar kappen van 150 euro 😛 word het niet
30 april 2014 om 21:22 #165993Vespaciao-JP23 :
Heb al een setje spatborden gevonden op marktplaats is bijna nieuw of nieuw), vraagprijs is 50 euro, die maar op pikken dan.Bij Mopshop bestellen, ben je 50,24 euro voor de set kwijt.
Zijkappen waren een paar jaar geleden nog in een aantal winkels verkrijgbaar voor +/- 75 euro. Tegenwoordig zijn ze inderdaad wat moeilijker te vinden.1 mei 2014 om 06:15 #165980Nou bij mopshop heb ik voor 50 euro de spatborden,
En voor 25 de kappen, en voor 10 euro het voetenplankje
Totaal dus 85 euro, weet niet waar je dat gezien hebtZo spatborden zijn geregeld voor 40 euro
Helemaal nieuw voor en achter met achter van die stangetjes, zou in de winkel 60 kwijt zijn, scheelt gelukkig
Weer een hoop geldKappen en spatborden liggen al thuis.
Ga toch zelf spuiten met action spuitbussenHoeveel heb ik nodig voor frame en velgen?
Iemand ideeën?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.