:: Vespa ciao snor valt uit na tijdje volgas rijden
-
DamienTopic starter
Vespa ciao snor valt uit na tijdje volgas rijden en dan stoppen bij bijvoorbeeld een verkeerslicht. Geen ploffen ofzo maar gewoon geen gaspesponse meer. Na een aantal minuten start de vespa weer maar dan herhaald het probleem zich na volgas gereden te hebben. Vespa is weinig tot niet opgevoerd. (80mm poelie, sproeiermaat 46, citypower uitlaat, blauwe trekveren).
Weet iemand in welke richting ik moet gaan zoeken om dit probleem op te lossen.
Gr
Welke op het forum!
Het is misschien eerst even handig om je setup naar je naam in te vullen(rechts bovenaan op profiel te klikken)
Ik zal even je contactpuntjes nakijken, en krijg die genoeg bezine
En zit er bezine in je tank:)
DamienTopic starter
Done, contactpunten zijn goed, vorige week nog afgesteld. En peut heeft en krijgt die ja. Misschien een warmteprobleem?
Haal je cilinder een open miss indaar warmloper. Maar dan zal die daarna gewoon goed weer moeten lopen
DamienTopic starter
Hij loopt ook goed erna (na 10 minuten), totdat ik weer een langer stuk volgas rij.
Dan heb je wss steeds een warmloper, kijk eens naar je cilinder. die mag wel eens vervangen worden denk ik. Weet je zekker dat je sproeiermaat goed is. Gooi je er wel genoeg olie bij?
DamienTopic starter
sproeiermaat 46 lijkt mij ok, misschien een maatje kleiner zou kunnen. Maar daardoor krijg ik dit probleem toch niet? ik tank gewoon mengsmering.
Ik heb precies zelfde setup als dat van jou. Maar bij mij zit er sproeier 48 en kan nog tikje groter. Ik heb eigenlijk beetje zelfde probleem als jou vandaar dat ik nu bezig met revisie van me blok. Als ik tijdje lang volgas rij is het in een keer boaaap en dan gaat hij niet harder als stapvoets. Zoon 3 km rij ik dan zo en dan gaat hij weer volgas. Is net alsof hij te warm wordt. Mengsmering bij de pomp bedoel je? Zou toch als ik jou was zelf mengen doe ik ook. En zins ik dat doe rijdt hij stukken beter hij is veller en reageert veel beter
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.