Vespa-Ciao.NL
:: vespa ciao snor nieuw type opvoeren

Home Forums Techniek Opvoeren vespa ciao snor nieuw type opvoeren

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kwint
    Bijdrager

jah want ik wil harder maar word de trekkracht dan heel erg minder ?met een 70mm poelie

duppeijdup
      Bijdrager

hallo ik heb ook een vraag is het alleen mogenlijk een citty power uitlaat derop te zetten op en ciao snor?? of kan ik ook een andere snellere er op leggen?? of meot ik dan nog meergaan veranderen??? kwa poeli enz??

greetz duppeijdup

G-no
        Donateur

voor een 50cctje zou ik een citypower, leo krul of proma circuit aanschaffen. het enige wat je moet doen na het veranderen van uitlaat is een maatje in sproeier naar boven gaan.

duppeijdup
          Bijdrager

oke ik ben nog een beginner kan ik dit zelf of moet ik dit laten doen?? haha

greetz duppeijdup

G-no
            Donateur

je kunt dit zelf doen, je haalt de carburator van het blokje af, draaid je vlotterbak eraf en dan zie je in het midden een goudkleurig schroefje zitten met een gaatje erin. er staat ook een nummer op, dat is je sproeiermaat. stel je gaat van standaartuitlaat naar proma circuit en je hebt een 44 sproeier erin, dan ga je naar de bromboer en vraag je een 46 of 48 sproeier.

duppeijdup
              Bijdrager

oke thx dan weet ik ong wat ik moet doen greeetz duppeijdup

Rudy10
                Bijdrager

Ik heb een nieuwe poelie in me snor gezet maat 80
                  met de hoop dat hij sneller gaat maar ik merk geen verschil wat kan ik nog doen?

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.