Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao si uit 1972 valt uit…

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa ciao si uit 1972 valt uit…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daisy
    Topic starter

Ik heb een oude vespa ciao si uit 1972 die het grootste gedeelte van zijn leven stilgestaan heeft…
      Zelf geen verstand van, dus bij een motorzaak gebracht, leuke jongen, echt wel een klusser. Heeft er nieuwe bandjes opgezet, alles nagelopen, nieuwe v-snaar, noem maar op… In principe loopt ‘ie als een zonnetje, start meteen, klinkt lekker soepel, maar als ik na ong. 5 a 6 km rijden moet remmen voor een stoplicht of zo valt ‘ie uit, en wil niet meer starten. Na ong. 15 a 20 min. Wachten start ‘ie weer, maar weer stoppen en het is weer klaar… Motorjongen heeft al van alles geprobeert, dacht dat de tank vacuum zoog, was het niet, nieuwe contactpunten, toen leek het iets beter, maar vier dagen later stond ik weer stil… Iemand hier een idee? Sta op het punt om hem te verkopen, maar ben nogal emitioneel gehecht aan dit geldverslindertje… Nu ook al zo veel geld ingestopt dat ik het zonde vind, misschien toch iets heel simpels? Motorjongen is er ook helemaal klaar mee… Heeft gister nog geprobeert de contactpunten te stellen… Durf bijna niet te bellen dat het nog steeds mis is… Herkent iemand dit probleem? Help!

Edjuh
      Bijdrager

Vlotterbak (carb) heel goed schoonmaken, kan bijna onzichtbaar vuil (kleine blaadjes) in zitten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.