Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao Px25

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Vespa Ciao Px25

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

#NAAM?

Ik ben al reeds paar jaar bezitter van een Vespa Ciao Px25 waar alles nog standaard aan is maar de laatste tijd wil die nog maar even rijden en valt die uit. Dus als ik vertrek kan ik paar honderd meter rijden en zodra ik gas los valt die uit en krijg hem niet meer aan de praat erna tenzij ik 10-15 min wacht. Ik heb de carborator gisteren volledig proper gemaakt ook al was deze volledig proper en hij wil nog steeds niet gaan. Ook viel hij uit als ik mijn remmen induw dat deed hij al van in het begin.

Iemand oplossingen ?

Greetzzz

goedguus
      Bijdrager

is je cilinder nog wel goed?

#NAAM?

Hij heeft amper 3000 km dus zou mij verwondere dat het aan de cilinder ligt…

angel
          Bijdrager

-Th0mass :
            Hij heeft amper 3000 km dus zou mij verwondere dat het aan de cilinder ligt…

je cilinder kan evengoed slecht zijn na 100 km! Er kan altijd iets gebeuren (kapotte zuigerveertjes bv.) dus ik zou toch eens je cilinder erafhalen en nakijke op krasse en of alles nog is zoals het hoort.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.