Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao/puch maxi.
4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Smooth_Patrick

LvDoni :
      @HansieB, das de brommer van richard, uit hoogkerk. Wel eens gezien? OVC member jeweeeeet :p

Ontopic: Een puch rijdt beter dan een vespa! Vespa`s zijn slap, gammel, hebben een klote overbrengingssysteem… alleen betrouwbaarder dan een puch! Ik zou niet elke dag met een puch naar school willen.

en dat op een vespa een vario kan… tjah.. ik heb nog nooit op ene vespa gereden waarvan ik dacht: wow, wat rijdt dat lekker met vario. Als je dus gewoon een bromemr erbij wil nemen, neem een puch. wil je er mee naar school, neem een vespa.

Hallo,

even Oftoppic.
      K ken Richard wel, bedoel je dan Richard Mettens neem ik aan?
      Ik woon namelijk ook in Hoogkerk kerk

Smooth_Patrick

LvDoni :
        @HansieB, das de brommer van richard, uit hoogkerk. Wel eens gezien? OVC member jeweeeeet :p

Ontopic: Een puch rijdt beter dan een vespa! Vespa`s zijn slap, gammel, hebben een klote overbrengingssysteem… alleen betrouwbaarder dan een puch! Ik zou niet elke dag met een puch naar school willen.

en dat op een vespa een vario kan… tjah.. ik heb nog nooit op ene vespa gereden waarvan ik dacht: wow, wat rijdt dat lekker met vario. Als je dus gewoon een bromemr erbij wil nemen, neem een puch. wil je er mee naar school, neem een vespa.

Hallo,

even Oftoppic.
        K ken Richard wel, bedoel je dan Richard Mettens neem ik aan?
        Ik woon namelijk ook in Hoogkerkkerk

Gr

!Japieoh!_!Ciao!

barry :
          Tja,Lada & Lamborgini schelen ook wel iets van elkaar.

Je wil toch niet beweren dat een ciao sterker is dan puch? waarom gebruikt iedereen dan een puch om te crossen ?:con

barry
          Donateur

Heb ik dat dan geschreven???

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.