Vespa-Ciao.NL
:: vespa ciao opvoeren

Home Forums Techniek Opvoeren vespa ciao opvoeren

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Chrisalferink
    Topic starter

ritze :
      je gaat op weiland niet veel merken… op weg misschien 5 meer. en iets meer pwr onderin
      43mm evo misschien niet iets voor je?

hoe hard wil je dat het ding loopt?

40 vind ik bes weg goeie voor door het veld, maar dat is mijn mening..

sorry maar wat bedoel je met evo?

SpeedDemon
      Bijdrager

Een DR cilinderkit. Vroeger was er de 43mm “normaal” en tegenwoordig is er de evo. Orgineel heeft een zuiger diameter van 38,4 meen ik en dus met dezelfde slag komje op een groter slagvolume. Hier dus ongeveer 62cc (correct me if i’m wrong).

Meer boem => sneller

Peter.S
        Bijdrager

maar hoezo wil je met een ciao door een weiland(als je vooruit wil komen, moet je al een schakel hebben..)
          en als ik jou was, zou ik dit blokje helemaal tunen en dan snorvertanding met poulie 80(of de grootste poulie op de bromvertanding). dan haal je makkelijk 45 en dan heb je een super acceleratie en je komt ook nog weg in het veld.
          ik weet zelf(had ook eerst een cross ciao), dat je echt niet harder dan 40 wil :o.
          en dan nog iets, je hebt totaal geen grip(remmen en bochten gaan niet zo goed :P).

heb nu een Yamaha dt 80 met een 110cc cilinder erop(en dat is iets wat werkt in een weiland en veld!)

Chrisalferink
          Topic starter

Peter.S :
            maar hoezo wil je met een ciao door een weiland(als je vooruit wil komen, moet je al een schakel hebben..)
            en als ik jou was, zou ik dit blokje helemaal tunen en dan snorvertanding met poulie 80(of de grootste poulie op de bromvertanding). dan haal je makkelijk 45 en dan heb je een super acceleratie en je komt ook nog weg in het veld.
            ik weet zelf(had ook eerst een cross ciao), dat je echt niet harder dan 40 wil :o.
            en dan nog iets, je hebt totaal geen grip(remmen en bochten gaan niet zo goed :P).

heb nu een Yamaha dt 80 met een 110cc cilinder erop(en dat is iets wat werkt in een weiland en veld!)

ja ik ga nu me ciao verkopen voor een yahama dt:) bedankt voor de tip!

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.