Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao opvoeren ?

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa Ciao opvoeren ?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

coentjee
    Topic starter

Ik heb een vespa ciao geel plaatje ik wil hem graag 60+/- laten gaan en dat ie lekker trekt.
      Het probleem is alleen ik heb geen verstand van brommers.

Ik zat te denken aan een.
      – Andere poelie maar dan trekt ie togh minder snel op ? of klopt dat neit ?
      – En een andere uitlaatje er onder moet toch helpen voor hogere top en snellere optrekken. Ik wil wel graag uitlaatje wat er beetje standaard uit ziet.

Als 60 niet haalbaar is met deze puntjes hoor ik graag.

Alvast bedankt

Brammy99
      Bijdrager

Ik heb zelf ook een ciao brom.
        En heb er een giannelli strandaard model op gedaan en rijd 55-57 en als ik voor over ga zitten haalt die 60.
        ik denk als je dan nog harder wil zet je een grotere sproeier en een kleinere poelie op en dan rijdt die wel makkelijk 60.

mvg,
        Bram Visscher

vespa liessel
        Bijdrager

dat ga je zeker niet halen met een standaard uitlaat van gianellie en grotere sproeier en kleinere poelie dat zoiezo niet, wat voor carbateur heb je erop zitten 12/12 of 13/13?
          verder kun je als uitlaat een city power halen, maar daar win je niet egt veel mee, k zou voor origineel blokje een leo krul halen, inderdaad als je er een kleinere poelie opzet gaat hij zeker minder hard trekken

coentjee
          Topic starter

Als je er een kleinere poelie opzet moet je dan ook de v snaar kleiner maken ofso ?

just1991
            Bijdrager

ja met poelie 80 vsnaar 940 geloof ik

venner90
              Bijdrager

poelie 80 + bijbehorende v-snaar + 13/13 cabr. + malossi powerfilter + leo krul = ongeveer 60 + trekt sneller op ( heb ik ook op mijn ciao px )

just1991
                Bijdrager

nou zeg maar 55 max 😉

venner90