Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao opvoeren ?

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa Ciao opvoeren ?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

coentjee
    Topic starter

Ik heb een vespa ciao geel plaatje ik wil hem graag 60+/- laten gaan en dat ie lekker trekt.
      Het probleem is alleen ik heb geen verstand van brommers.

Ik zat te denken aan een.
      – Andere poelie maar dan trekt ie togh minder snel op ? of klopt dat neit ?
      – En een andere uitlaatje er onder moet toch helpen voor hogere top en snellere optrekken. Ik wil wel graag uitlaatje wat er beetje standaard uit ziet.

Als 60 niet haalbaar is met deze puntjes hoor ik graag.

Alvast bedankt

Brammy99
      Bijdrager

Ik heb zelf ook een ciao brom.
        En heb er een giannelli strandaard model op gedaan en rijd 55-57 en als ik voor over ga zitten haalt die 60.
        ik denk als je dan nog harder wil zet je een grotere sproeier en een kleinere poelie op en dan rijdt die wel makkelijk 60.

mvg,
        Bram Visscher

vespa liessel
        Bijdrager

dat ga je zeker niet halen met een standaard uitlaat van gianellie en grotere sproeier en kleinere poelie dat zoiezo niet, wat voor carbateur heb je erop zitten 12/12 of 13/13?
          verder kun je als uitlaat een city power halen, maar daar win je niet egt veel mee, k zou voor origineel blokje een leo krul halen, inderdaad als je er een kleinere poelie opzet gaat hij zeker minder hard trekken

coentjee
          Topic starter

Als je er een kleinere poelie opzet moet je dan ook de v snaar kleiner maken ofso ?

just1991
            Bijdrager

ja met poelie 80 vsnaar 940 geloof ik

venner90
              Bijdrager

poelie 80 + bijbehorende v-snaar + 13/13 cabr. + malossi powerfilter + leo krul = ongeveer 60 + trekt sneller op ( heb ik ook op mijn ciao px )

just1991
                Bijdrager

nou zeg maar 55 max 😉

venner90
                  Bijdrager

ook goed. :con ow was ik even vergeten maar: en misschien andere trekveren in je koppeling, blauwe – groene van polini of iets dergelijks, trek je ook weer wat sneller van op.

Stiekelbaarsje
                    Bijdrager

95 poelie: 950 vsnaar
                      80 poelie: 940 vsnaar
                      70 poelie: 925 vsnaar

Welke uitlaat niet zo snel op valt is de Citypower
                      http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=699

vicious
                      Bijdrager

poelie 80+snaar, 13/13 carburateur+sproeier (geen malossi filter), groene koppelingsveertjes en citypower. Ga je een goeie 55, trekt lekker. Kosten nieuw: ca 75 euro.

Spiendaah

Ik had ook geen verstand van brommers maar na 1 maand flink deze site doorspitten ben ik echt vooruit gegaan. Uiteindelijk na 2 maanden zat me ciao in elkaar en hij rijd nu tegen de 70.

Dus ik zou zeggen ga er voor=)

vicious
                          Bijdrager

Spiendaah :
                            Ik had ook geen verstand van brommers maar na 1 maand flink deze site doorspitten ben ik echt vooruit gegaan. Uiteindelijk na 2 maanden zat me ciao in elkaar en hij rijd nu tegen de 70.

Dus ik zou zeggen ga er voor=)

Idd, gewoon eraan beginnen en deze site als naslagwerk gebruiken. Tis allemaal niet zo moeilijk.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.