Vespa-Ciao.NL
:: Vespa-Ciao.nl Meetingtopic 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa-Ciao.nl Meetingtopic 2009

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 159)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

RiPe
    Bijdrager

Kom er net achter dat mn malossi v-snaar half uit elkaar ligt 😐
      En hier in de buurt zit echt nergens een autozaak waar ze de goede maat hebben, dus dat wordt ook maar een bestellinkje doen bij jmpb..

Martijnvanheerde
      Donateur

Haha net nu ik het typ stopt er een grote vrachtwagen:D Vorige keer met de lashelm ook al:P

OrangeCiao
        Donateur

:)ik ben ok anwezig met de midi ciao

FonS
          Bijdrager

Ik neem wat handelswaar mee, dus als je interesse hebt, neem dan wat geld mee 😉
            Waarschijnlijk:

– Tank bagagedrager voor Ciao in zwart en wit.
            – Citta vorkrubbers in zwart, wit en rood.
            – Ciao stuurrol in rood en wit.

Allemaal nieuw natuurlijk.

Ik heb gister m’n brommers in de auto gepropt, de Ciao racer en een Italjet Pack 2.
            Vanavond de rest van m’n spullen bij elkaar zoeken. Ik heb er zin in 🙂

AC RACING
            Moderator

ik zorg morgen voor genoeg geluid:whistle

ritze
              Bijdrager

ik ook haha , autotje mee met boxje erin 😀
                kep ook alles erin en zelfs me boxje past erbij ik hoop dat het morge een beetje goed weer blijft.
                ff buienradar.bechekken

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

hansieb
                Moderator

Ik denk dat die van alex 😀 nog iets meesterlijker is, you will see :lol

RiPe
                  Bijdrager

Ik heb net gelukkig nog een nieuwe vsnaar binnengekregen 🙂
                    nu alleen nog het blokje in elkaar zetten, en ff met mn nieuwe spruitstuk testen voor de 19mm carb.

Wouz-LwB
                    Donateur

Ik ben er morgen ook met de racer, hopelijk goed weer !

Edjuh
                      Bijdrager

Ik doe de laatste checkups en inpakwerkzaamheden en dan morgenvroeg wegrijden, zou ik de meeting nog meemaken? 😛

superindo
                        Bijdrager

als je je niet verslaapt dan gaat je wel lukken lijkt mij.
                          ik ben er ook

G-no
                          Donateur

ik ga nu ook inpakken. morgen om half 8 pakken we de trein richting groningen:) tot morgen!

Tonni
                            Moderator

Ben de afgelopen 2 dagen bezig geweest mn rode gevaarte in elkaar te zetten en er een blokje voor in elkaar te bouwen.
                              Daarmee was ik zojuist eindelijk klaar. Dus benzine erin, de oprit af en duwen.
                              Meteen lopen, en binnen 5 seconden gevolgd door een vreselijk schraap geluid!

Dus maar weer uitgezet, dingetjes bekeken en tot de conclusie gekomen dat het blok er maar weer even onder vandaan moest.
                              Blijkt van mijn vers afgedraaide vliegwiel de stalen band geknapt is! Dus die lag ineens los om het vliegwiel.

Kortom, een verse brommer, een nieuw blokje met een nieuwe cilinderkit, en meteen trammelant… Hopenlijk krijg ik het allemaal nog klaar om er morgen mee te komen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Martijnvanheerde
                              Donateur

Ik ben er ook bijna klaar voor! Alleen m’n snaar wordt steeds opgevroten. Blokje nog maar keer spannen dan:con

hansieb
                                Moderator

Zo ik ben ook redelijk klaar, ciao nog even wat lopen testen althans de rollen.

Ik tuf denk ik met 7.7 gram heen, zodat het lawaai nog enig sinds beperkt blijft en op de meeting er 5.8 gram in 😀

Loopt nog steeds niet echt lekker… meer lawaai dan echte power :con

@tonni

Pina wieltje dan ?

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 159)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.