Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa-Ciao.nl Meetingtopic 2009
- Dit onderwerp bevat 158 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 augustus 2009 om 17:31 #513381
Ik ben ook thuis, iets later dan gepland omdat ik in drenthe verdwaalde en ik had mn kaart verloren.
De meeting kwam ik om 14:30 aan, toen gingen er al mensen weg, wel jammer maar ja ik was laat.
De rit naar groningen ging vlekkeloos behalve dat ik na 2mn rijden dacht dat mn benzinetoevoer verstopt zat terwijl het gaatje in de tankdop afgeplakt was en hij dus vacuum trok, dat betekende een uurtje vertraging. Ook was er een tegenwindje.
Meeting was wel lachen, aftermeeting was geweldig, het eten/drinken, de mensen, de locatie! kampvuur er bij….ik heb me goed vermaakt, nogmaals bedankt thomas en tonni! en gerard voor de monstergrill. Timo en g-no waren echt los, onder meer dankzij de belgische toverdrank…Jupiler! En ik was ook vrij druk voor mijn doen:lol Uiteindelijk rond een uurtje of 2? naar bed gegaan na een laatste ronde bbq waar speedy zich als toegewijd griller bewees. Dankzij een 1-2tje met hans nog een voortreffelijk ontbijt gehad, het laatste wat ik heb gegeten op een lion na tot nu.
Brommertje heeft het iig prima gedaan, geen pech gehad.
Ik ben bezig met foto;s, zal wel weer even duren gezien ik ze allemaal moet resizen.
Iedereen bedankt voor een supermeeting! misschien wel de leukste tot nu toe.
9 augustus 2009 om 17:41 #513382mooi dat je bent aangekomen, ik wacht op je foto’s want je hebt een hoop mooie gemaakt geloof ik.
9 augustus 2009 om 19:52 #513388ik ben ook net aangekomen:) het was een hele gezellige meeting, maar ik heb me vooral geamuseerd op de aftermeeting, veel gepraat maar ook vooral veel gelachen
9 augustus 2009 om 19:57 #513387Zo lekker op tijd :p Ik was om 17u00 thuis, kon best aardig door rijden.
9 augustus 2009 om 20:02 #513389Het was wel lache ja 🙂
Ik baalde wel dat ik mijn cittatje niet mee kon nemen, zeker als je iedereen daar op brommers rond ziet gassen.
Maargoed, verder een hoop bekende forummers voor het eerst gezien dus dat was ook wel nice.9 augustus 2009 om 20:43 #513398Zo weer goed thuis gekomen, eerst lekker gegeten en nu maar eventjes posten. Ik vond het namelijk een GEWELDIGE meeting, daarvoor wil ik aller eerst nog eventjes de organisatie bedanken. Thomas, Tonni en Gerard (de bbq was super :D) bedankt! Alles is perfect verlopen en het was heel gezellig!
De foto’s zijn nu aan het uploaden dus ik heb nog wel de tijd :P. Ik vind dat ik nog wel eventjes moet melden dat ik me echt bescheurd heb toen Thomas, Tonni en André commentaar waren het geven op Gino die hout was aan het sprokkelen. André wist namelijk niet meer of we het wel in toom konden houden 😛 haha. Het vuur was dus ook dubbel dik en dwars geslaagd, natuurlijk met behulp van mijn boompje :lol

En die Edo was ook al zo goed bezig, Belgisch bier drinken (Jup!) en ook nog eens aan de blowerij (niet dat ik veel mag zeggen..) maar zijn oogjes waren er nog helemaal bij 😀

Over de meeting zelf, Tonni stal absoluut de show met z’n prachtige Ciao. Wat is die mooi gemaakt zeg! Echt top

En dan hebben we de Citta van MHR nog… waarnaar ik niet te lang moest kijken omdat ik steeds liever OOK een Fabrizi wou hebben 😛 En na een stukje erop te hebben gereden… Ik denk niet dat iemand dit snel bij gaat houden 😐 Dat ding trekt als een BEEST! En het gaat nog lekker door ook, met ori vertanding en 22mm flens!

Klein maar fijn, de Italjet Pack 2 van Fons. Ook zo een geweldig ding! Gelijk maar even een tank-bagagedrager meegenomen 😀 Nogmaals bedankt daarvoor!

Nou al met al, harstikke leuk ookal had ik geen brommer bij me. Maar volgend jaar kom ik zeker weer, en hopelijk met brommer!
9 augustus 2009 om 21:06 #513399whaha was echt een leuk weekend:D
heh? mn hamburger is zwart :D:D:
en er was iemand op de bril van fons gaan staan perongeluk ofzo:con mja kan gebeure he:D
bbq was zeker master volgende keer ook zeker doen 😀De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.10 augustus 2009 om 10:53 #513406TimoO_ :
Klein maar fijn, de Italjet Pack 2 van Fons. Ook zo een geweldig ding! Gelijk maar even een tank-bagagedrager meegenomen 😀 Nogmaals bedankt daarvoor!Bedankt, en graag gedaan

Ik heb het ook goed naar mijn zin gehad, alleen jammer dat er zoveel mensen niet zijn gekomen…11 augustus 2009 om 16:33 #506057Hehe, eindelijk tijd om eens te reageren.
Het avondtuur van m’n broertje (Richard), een vriend (Jordy) en mij begon al op de vrijdagavond:D Toen vertrokken we naar Almere, om daar op de camping te gaan staan met ons tentje8)
Savonds om half 2 nog lekker friet zitten eten in de snackbar, was lekker 😛
De volgende morgen natuurlijk vroeg opstaan, m’n broertje moest nog eerder vertrekken, hij ging Daan en een klasgenoot van hem ophalen om ook op de meeting aanwezig te kunnen zijn!
Zo gezegt zo gedaan, en dan ben je rond 1 uur op de meeting:D
Ik vond het een geslaagde meeting, jammer dat er geen Italiaane waren maar dat mocht de pret niet drukken vind ik;)
Helaas hadden we niet echt goed over de aftermeeting nagedacht, daardoor moesten we al vrij snel weer gaan omdat we andere plannen hadden voor die avond die we eigenlijk niet wilde veranderen.
Rond half 10 kwam ik met Jordy aan in Almere, snel door naar de Albertheijn om daar voor 35 euro aan snacks en drinken in te slaan:lol Om 23:00 uur was Richard ook weer terug op de camping, nog lekker zitten eten drinken, lachen tot een uur of half 3, en toen naar bed,.
Volgende morgen eerst ff lekker gedouched, waarna we de tent afgebroken hebben om richting het bos te vertrekken, daar wist ik nog een mooi plekkie om voor de 2e keer de frietpan aan te zetten:D
Hier nog even lekker gesnackt, toen zat ons weekend er weer op
Was een geslaagd weekend, met als hoogtepunt de meeting
Volgende keer gaan we niet weg bij de aftermeeting 😛
Ook ik wil iedereen bedanken voor de organisatie en de gezelligheid, tot de volgende!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.