Vespa-Ciao.NL
:: Vespa-Ciao.NL is vernieuwd!

Home Forums Algemeen Website Vespa-Ciao.NL is vernieuwd!

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AA-T
    Sleutelbeheerder

@martino Daar hoef je je geen zorgen over te maken 🙂

IJskonijn
      Bijdrager

Even wennen is het wel, maar top werk geleverd jongens!!

No replacement for displacement

Docs
        Donateur

Ziet er goed uit 😀 En eindelijk de mogelijkheid om mn display naam aan te passen 😛 De grote banner op de home page is nog wel ff wennen, maar dat komt vanzelf.

Het is niet meer mogelijk om posts die je op de oude versie hebt gemaakt nog aan te passen? (ik werkte de eerste post van mn perso altijd bij met de laatste stand van zaken).

zevenenergie
          Donateur

Wow, het plaatsen van foto,s is nu wel erg makkelijk geworden 😀

daar ben ik erg blij mee.

Ik ben overigens nog wel op zoek naar mijn perso, ik kan de perso topics namelijk nog niet vinden. Even als veel andere topics.

Ook krijg ik in mijn Email allemaal conversaties/berichten van heel lang terug.

AA-T
            Sleutelbeheerder

@Docs
              Er zit een tijdlimiet op het editen van je eigen posts. Na overleg hebben we dit aangepast, je kan nu je eigen posts 190 jaar editen. Als je dat overleefd hoor ik het wel weer 😉

@zevenenergie
              De indeling van het forum is her en der een beetje veranderd, zo heeft perso’s een andere naam gekregen en is te vinden onder: Forums > Mijn brommers > Projecten.
              Hier is jouw topic.
              In het geval je andere topics niet kan vinden raad ik je aan om de zoekfunctie te gebruiken. Rechts bovenin je scherm zie je een vergrootglas, als je daar op klikt kan je zoeken.
              Na het zoeken kan je nog filteren op: pagina’s, leden, topics en reacties. Voor het vinden van een topic is het dus handig als je filtert op topics.

Emailberichten van lang geleden:
              Alle berichten, pakweg 350.000 zijn geïmporteerd naar een nieuwe database. Deze nieuwe database ziet dit allemaal als nieuwe berichten. Bij berichten die beginnen met @jouw_gebruikersnaam krijgt diegene een mailtje. Dit gebeurd eenmaal en daarna alleen nog voor nieuwe berichten.
              Om dit uit te schakelen ga naar je profiel door op je eigen naam te klikken > instellingen > email.

Crullie
              Donateur

Het is wel even wennen maar na een kleine zoektocht is het al snel duidelijk allemaal.

Top werk geleverd Heren, zo te zien is alles naar wens  😀

TICKLING BARN

TiPa076
                Bijdrager

Erg netjes..!
                  En al helemaal goud dat het via telefoon te bedienen is..!
                  Is inmiddels toch meer van deze tijd  😉

Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.