- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren geleden door TiPa076.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 februari 2018 om 10:24 #534113
Hi Vespa fan. Hierbij de vernieuwde website van de Vespa-Ciao.NL forum & community. Wij hopen dat je zult genieten van alle nieuwe functies en dat de website eindelijk goed werkt op je mobiel. Update nu snel via je telefoon je perso, of stel een vraag in het forum. Uploaden vanaf je mobiel is nu een eitje.
Mocht je toch nog problemen vinden? Aarzel niet en neem contact met ons op. Wij zijn via het forum, e-mail en Whatsapp beschikbaar voor ondersteuning.
Vespa-Ciao.NL is vrijwillig gebouwd en zal altijd nog zo blijven. Wij leven dus van positieve feedback. Wil je jouw ervaringen delen met iedereen op het forum? Dat kan hier in dit topic.
Inloggen & Registreren:
Uiteraard hebben veel van jullie al een account bij ons. Dit hebben wij kunnen overzetten. Omdat wij de wachtwoorden niet hebben kunnen overnemen moet je wel een nieuw wachtwoord aanvragen, via de mail (kijk ook in je spam folder) ontvang je een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.Uitleg en vragen hoe iets werkt:
Voor uitleg over de werking van verschillende functies, bezoek dit topic.
Hier kan je ook je vragen stellen.Topic staat verkeerd:
Het forum is iets anders ingedeeld als eerder. Omdat het simpelweg onhaalbaar was om alle topics bij langs te gaan om te controleren of ze in het juiste forumdeel staan zal je topics tegen kunnen komen die verkeerd staan.Help ons mee en meld deze topics hier, daarna kan een moderator dit topic makkelijk verplaatsen.
Iets werkt niet:
We hebben alles uitvoerig getest. Toch is het mogelijk dat bepaalde dingen niet (goed) werken.
Om een wildgroei aan topics te voorkomen vragen wij jullie om dat in dit topic te vermelden.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 februari 2018 om 18:14 #534427Bij deze gelijk een mededeling in het geval er problemen optreden met het wachtwoord resetten, inloggen of je username.
Gebruikersnaam
Tot mijn spijt is het overzetten van de gebruikersnaam niet voor iedere gebruiker goed gegaan. Onze nieuwe database accepteert namelijk geen vreemde leestekens zoals een uitroepteken, apenstaartjes en dergelijke.Voor die gebruikers zal hun gebruikersnaam dus niet meer kloppen. Gebruik in dat geval je email-adres om in te loggen of je wachtwoord te resetten.
Problemen met het wachtwoord?
Zoals hierboven al gezegd kan je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
Lukt het niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen via je gebruikersnaam, probeer het dan via je email-adres. Check ook je spam-inbox als je niet direct een mail ontvangt.Tijdens het overzetten waren er ongeveer 150 gebruikers die geen email-adres hadden opgegeven. Ontvang je nog steeds geen mail behoor je mogelijk tot deze gebruikers, of was je email-adres niet up to date. Neem in dat geval contact met ons op.
Wij proberen dan te achterhalen waar het probleem ligt en natuurlijk op te lossen.Gebruikersnaam wijzigen
Je gebruikersnaam kan je niet wijzigen, je naam die wordt weergegeven op het forum kan je wel wijzigen. Ben je dus niet tevreden met je naam dan zou je het op die manier kunnen oplossen.Ga naar je profiel door op je naam te klikken in de sidebar.
Klik vervolgens op profiel en daarna op bewerken. Je scherm zou er nu zo uit moeten zien:

Voor gebruikers die voorheen vreemde leestekens in hun naam hadden bieden wij de mogelijkheid aan om hun gebruikersnaam via de database te veranderen. Probeer hier alleen gebruik van te maken als je gebruikersnaam compleet onleesbaar is geworden, dit is namelijk erg veel werk voor ons.
Hiervoor kan je contact met mij of Herr Flick opnemen via de PM of het contactformulier.Overige fouten
Kom je andere fouten tegen op de website, open hiervoor dan een topic.Veel plezier!
Dan rest mij alleen nog om jullie veel plezier te wensen op ons nieuwe forum.Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.4 februari 2018 om 18:51 #534483Top heren het loopt soepel tot dusver en het berichten plaatsen ziet er een stuk netter uit op de mobiel!
Ga lekker verder browsen en kijken naar de nieuwe delen!
4 februari 2018 om 18:58 #534521Knap werk heren! Chapeau
4 februari 2018 om 19:14 #534603Kijk dit ziet er goed uit, de fotos plaatsen is ook een stuk gemakkelijker!
4 februari 2018 om 19:34 #534739Eindelijk een nieuw forum, top!
4 februari 2018 om 20:05 #535035Goed bezig geweest gasten! Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe functies, ik ga er mee aan de slag 😎
4 februari 2018 om 20:10 #535055Knap staaltje werk geleverd jongens.
Ik ben benieuwd hoe alles werkt.
4 februari 2018 om 20:23 #535167Wel even wennen hoor.
Maar top is het wel!
4 februari 2018 om 20:33 #535222Bedankt voor alle positieve reacties van jullie allemaal. Doet heel erg goed.
Mocht er iets zijn, neem gerust contact op.Thanks!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 februari 2018 om 20:49 #535316Nou dit ziet er goed uit, ik denk dat ik een smartfoon ga aanschaffen 🙂
Ik mis alleen een beetje de vertrouwde emoticons en hoop dat de thumbs up er later nog bij komt.

Ik merk dat ik er geen foto,s via Imgur op krijg.
Is dit nieuwigheid? of doe ik iets fout?
4 februari 2018 om 20:51 #535335In 1 woord GENIAAL.
Lang verwacht en toch gekomen.
Chapeu voor beide heren die dit monnikenwerk verricht hebben !!! 😎
4 februari 2018 om 21:38 #535650@zevenenergie ik heb je post even aangepast. Img tags zijn niet meer nodig Je kan een afbeelding toevoegen vanaf je mobiel of computer. Of je kan een link van een plaatje gebruiken.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 februari 2018 om 21:38 #535651Iedereen bedankt voor de positieve reacties!!
@zevenenergie
De BBcode die op de oude website werd gebruikt is niet meer van toepassing.
Via deze knop kan je nu foto’s toevoegen.
Voor nu moeten we het doen met de smileys die we hebben.
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.4 februari 2018 om 22:11 #535793Het is nog even wennen en ik zal nu eerst een tour door deze omgeving gaan maken.
Hopelijk is er niks aan functionaliteit verloren gegaan betreft het gebruik van een pc.Die telefoon heb ik persoonlijk weer niks mee. Gasten alvast hulde voor het werk jullie hierin hebben gestoken.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.