- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 4 maanden geleden door Crullie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Zoals jullie wellicht hadden gelezen was er door Herr Flick de oprichter en eigenaar van de website geplaatst dat de site offline zal gaan.
Uiteraard laten wij dit niet gebeuren en hebben een aantal oud gedienden zichzelf naar voren gebracht om de taken over te nemen.Hoe alles vorm gaat krijgen, de toekomst, etc staat op de planning om besproken te worden in de groep. Maar de drive is er om gezamenlijk de website voort te zetten en te zorgen dat er weer genoeg gedaan gaat worden op brommer gebied!Juist, Zou zo zonde zijn om de immense data die we hier hebben verloren te laten gaan.
Iedereen hier kan ook zorgen dat dit forum leuk en actief blijft, waardoor het ook voor sponsoren interessant wordt om ons te ondersteunen.
Dus post je Piaggio brommer gerelateerde project, je laatste aanwinst en help een ander met zijn vraag of verkoop en koop je onderdelen hier via het forum.Zodat we over 10 jaar nog steeds vespa-ciao.nl hebben om diverse data of afbeeldingen terug te vinden.
We bestaan nu ongeveer 20 jaar, en daar moet nog minstens 20 jaar bij!
Top mannen! dat zijn nou nog eens berichten, zou inderdaad zonde zijn dat de site zou verdwijnen.
Kon me ook haast niet voorstellen hoe alle uren die op het forum zij doorgebracht op het forum zo zouden verdwijnen, mocht ik wat kunnen betekenen voor het forum hoor ik het graag!beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.4 november 2024 om 22:31 #827092hier top! alles van database tot probeersels haal ik hier al een aantal jaar vandaan!
Goed bericht! Complimenten aan de mensen die dit mogelijk maken.
4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
Link naar Mijn collectie / Projecten.Gaan ons best doen om er weer wat van te maken (en te behouden)
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.5 november 2024 om 18:12 #827120Top! Dank jullie wel alvast!
Mijn aanbod om te delen in de kosten blijft trouwens staan, ik hoor t graag als ik iets mag overmaken.5 november 2024 om 19:58 #827121Fijn dat vespa-ciao.nl blijft bestaan.

Ik heb ooit de naam forumguru gekregen en ik leg deze titel af om weer bijdrager te zijn.
(was ik altijd al)
Ik heb dus aan de sleutel beheerder AA-T gevraagd dit te veranderen.Als ik bij kan bijdragen aan de kosten van de site dan hoor ik dat graag.
- Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 4 maanden geleden door zevenenergie.
5 november 2024 om 21:58 #827123Heel goed nieuws, mooi dat het stokje is overgedragen.
Ook mijn aanbod om iets te doneren blijft gewoon staan.Tis altied moar eem!12 november 2024 om 16:33 #827170Hoi!
Indien het nodig is, wil ik wel helpen voor het onderhoud van de website, zelf doe ik her en der nog wel wat websites maken voor klanten. Geen idee hoe deze site is opgebouwd maar ik zou wel willen helpen waar nodig is.
Groetjes,
ThijsVerstand op 0, frituur op 18020 november 2024 om 20:43 #827304Het aanbod om de volledige kosten te sponsoren namens Canton Mopeds ( http://www.canton-mopeds.com ) staat nog steeds! 😉
21 november 2024 om 10:32 #827311Ik ben maar een deelnemer op de site.
Maar ik zou wel even willen zeggen, dat het in deze fase van de overgang ik het wat riskant vind om ambitieuze mensen de site te laten sponsoren.
Laten we het eerste jaar dit onderling doen om te zorgen dat het geen verlengstuk wordt van een bedrijf.
Ik twijfel niet aan de goeden bedoelingen van Canton.
Maar de site is in deze fase kwetsbaar voor commerciële overname.21 november 2024 om 10:51 #827312Website vermelding(en) in topics, waarbij het een site betreft met commerciele doeleinden, is verboden.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.Over sponsoring is momenteel nog geen spraken. We hanteren voor nu een interne funding waaruit we zodra de vergaderingen zijn geweest stappen zetten dit of open te stellen voor deelnemers van de website of sponsoren. Voor nu is het eerste op de planning de vergadering om te kijken hoe en waarheen we gaan de komende jaren!
23 november 2024 om 21:48 #827322Hoe of waar worden deze vergaderingen gevoerd ?!
Ben al jaren donateur maar nog nooit een vergadering gehad 🙄TICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.