:: Vespa-Ciao.nl 2010 Meeting-BBQ-Tour
-
DocsDonateur
Kan het niet nog een week later? 😛 Beide weekenden vallen precies in de 10 dagen die ik op vakantie ben 🙁
optie 2.
optie 1 ben ik nog op vakantie…;)
grote kans dat Jeannot en ik allebij op vakantie zijn op beide data. Zo niet, hoor je nog van me!
ik ben er wel zekker bij als ik met stefan meei kan rijden
Nog meer mensen die een voorkeur hebben? Zoals het er nu naar uitziet gaat het gelijk op.
DocsDonateur
hansieb :
Nog meer mensen die een voorkeur hebben? Zoals het er nu naar uitziet gaat het gelijk op.
24-25 juli?:P
Misschien slim om anders na het hoogseizoen te doen, dus wat later in augustus.. Of wordt dat niet mogelijk ivm die reservering?
DocsDonateur
Das misschien wel een idee, om het na de zomervakantie te doen. Anders hou je altijd dat er mensen op vakantie zijn. Als dat überhaupt kan ivm reserveren dan he.
pepkoDonateur
hm… dat van bartjee klonkt ook wel goed….
Ik zal zo eens even met tonni overleggen, op dit moment hebben we een optie voor 7-8 augustus.
EdjuhBijdrager
Bartjee :
Misschien slim om anders na het hoogseizoen te doen, dus wat later in augustus.. Of wordt dat niet mogelijk ivm die reservering?
Dan is er nog de grand tour, als die te dicht bij elkaar zitten heb je waarschijnlijk minder animo.
Ik ben voor een van die 2 optie’s, later niet want dan ben ik op vakantie;)
Dus het is altijd wel wat, de ene keer kan die niet en de andere keer kan die weer niet.
Ik zou het gewoon op de vaste datum houden die in eerste instantie al stond, voorkom je een boel gedoe mee en er zullen toch wel zat mensen komen.
Ik zal iedereen morgen even een Pm sturen, op basis van de pm maken we een definitief plan.
Ik ben zowizo wel van de partij.
Misschien laatste week van de vakantie? dan heb je meeste animo denk ik.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.