Vespa-Ciao.NL
:: vespa ciao nieuwe setup

Home Forums Techniek Opvoeren vespa ciao nieuwe setup

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bino
    Topic starter

Hallo,

ik heb vandaag een 65 cc malosie op mijn brommer gezet met een polini top one 13/13 en een variao (std)
      sproeier 70 en een powerfilter maar heb nog steeds het idee dat die niet goed is afgesteld zit ik wel in de goede richting met sproeier ? en hoe hard zou die moeten gaan want volgens mij rijd die te zacht voor die cilinder 55 60 km per uur en trekt ook helemaal niet hard hoe kan dat wat doe ik fout ? kan iemand mij helpen ik hoor het graag

Greetz.

A¢iD

Onder de 70 blijven met sproeier, je hebt namelijk geen uitgeveilde carters…

pleasure
        Bijdrager

Kijk even naar de kleur van je bougie, koffie met melk is een goede kleur. Waarschijnlijk is hij nu wat donkerder, je kunt dan sproeier 66 of 68 proberen. Met een standaard vario ga je ook niet veel harder rijden, ook is de vario waarschijnlijk niet goed afgesteld als je er een andere cilinder op hebt gezet. Als je een snelle vario hebt en een grote set met rolletjes dan kun je de boel lekker afstellen en moet je toch wel zo’n 65 km/h halen en góed doortrekken.

EDIT: foutje er uitgehaald..

vespaciao4ever
          Bijdrager

@pleasure : 65 m/h dit zal wel iets te traag zijn, 65 km/h is correct.
            srry ik vond het even lachwekkend :d

Juulie
            Bijdrager

*Juulie hou je onzinreacties voor je, je kan toch ook wel zien dat hij dat niet bedoelt……

En het is hierboven al gezegd….* Sorry maar ik vond het gewoon raar 😉

bino
              Topic starter

En als ik nou een std kopeling en 100 mm poeilie er op zou zetten zou die dan beter gaan rijden ??wat raden juliie mij tijdelijk aan tot ik een polini voor vario heb of is de malosie beter ?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.