Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao Mix Opvoeren [Beginner]

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa Ciao Mix Opvoeren [Beginner]

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Darkwaters
    Topic starter

Hallo allemaal,

Ik heb net een oude Vespa Ciao brommer op de kop getikt van een vriend van me en wil hem graag sneller laten lopen, hij is nu nog helemaal standaard met pasgeleden een nieuwe krukas. Ben best bereid om 100-300 euro uit te geven om deze een beetje snel te laten gaan. Nu ben ik nog een beginnende bestuurder en heb ook nog niet erg veel verstand van hoe alles moet, heb ondertussen al wel een beetje rond gekeken en al vernomen dat iets simpels als een poelie van 80 en een citypower uit laat al een verschil kunnen maken?

Edjuh
      Bijdrager

http://vespa-ciao.nl/page.php?id=274

Met jouw budget zou ik:

-een snelle cilinder kopen( dr, olympia, polini)
        -je inlaat uitvijlen
        -een citypower of expansie-uitlaatje monteren
        -13-13 carburateur
        -80 of 70 poelie

Ik weet niet hoe snel je wilt rijden maar hiermee zou tussen de 60-75 moeten kunnen rijden (afhankelijk van je opties).

Er zijn ook mensen op de site die je kunnen helpen met bewerken/in elkaar zetten van je blok, kijk bij de verkoopafdeling bij diensten aangeboden.

Darkwaters
        Topic starter

En hoe werkt dat dan met prop uit de uitlaat halen? Wat houd dat in?

bram0vitz
          Bijdrager

dat is bij een vespa ciao niet echt van toepassing…
            meer bij al die nieuwe scooter rotzooi

beetje prutsen hier en daar
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

paulhermens

als je nou eerst eens ‘opvoeren voor beginners’ leest en even je setup en snelheid vermeld dan weet je zelf al
              een stuk meer, en de mensen hier weten ook een stuk meer.
              kijk als je nu 30 rijd, en 40 wil dan moeten er andere dingen gedaan worden als dat je nu 60 rijd en graag
              80 wil halen.

Darkwaters
              Topic starter

Ik heb wel een city power uitlaat gevonden maar er staat bij dat deze alleen voor de 25km uitvoering is, verder past hij wel precies op mijn brommer 23,5mm http://www.jmpbonderdelen.nl/uitlaat-citypower-ciao-mix-23-5mm.html

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.