Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao mix ombouwen

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Vespa ciao mix ombouwen

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren geleden door Wim.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sjuul_janssen
    Topic starter

Hallo allemaal,

een vriend van mij wil een vespa ciao kopen. Nu heeft hij een mix gevonden, heb ooit gehoord dat je die ook kan ombouwen tot normaal dus gewoon mix benzine. Is dit gemakkelijk?

MVG, Janssen

Wim
      Bijdrager

Het lijkt mij makkelijker om gewone benzine te kunnen tanken.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Sjuul_janssen
        Topic starter

Ik heb wel eens gehoord dat zit soort ciao’s snel vast kunnen lopen.. of klopt dat niet?

Dieseltje03
          Bijdrager

Het ombouwen hiervan is nie zo lastig kwestid van pompje er af. slangen afdoppen en of weghalen zelf je benzine gaan mixen.

Heb er zelf ook 2 waarvan ik dat bij eentje ook heb gedaan dit omdat ik er een 65cc op heb zitten en niet het risico wou lopen op vastlopers omdat deze flink meer toeren maakt en het pompje hier standaart niet voor gemaakt is.
            Bij eentje zit hij er wel nog op deze heeft alleen een grotere carb, beetje geveilt en een citypower hierbij nog nooit problemen gehad en isgewoon handig kan overal tanken zonder problemen.

Dus als je de brommer flink wilt opvoeren er af da ding. Wil je hem standaart of een beetje opvoeren lekker laten zitten en rijden of je wilt perce zelf mixen 😉

Wim
            Bijdrager

Ik heb wel eens gehoord dat zit soort ciao’s snel vast kunnen lopen.. of klopt dat niet?

Tuurlijk niet, wel als het spul niet werkt, maar dan heb je de Ciao niet op orde.
              Ciao’s waar de zuiger niet op orde is lopen ook allemaal snel vast, zelfde idee.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.