:: Vespa ciao mix 45km/h sneller laten gaan
- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren geleden door Wim.
-
TimTopic starter
Beste forum leden. Ik heb gisteren de olie tank goed schoongemaakt en opnieuw erop gezet en de leidingen vervangen. De snaar vervangen koppeling schoongemaakt. Hij loopt nu op de teller 5 kilometers harder dus op de teller 50-52. Hoe kan ik hem sneller laten optrekken en hem sneller laten lopen zonder flink op te voeren of vijlen.
setup
cilinder 50cc
carb 12/10 sproeier 42
uitlaat citypower volgensmij
carter origineel bromblok mix.
Poelie 90/94? Volgensmij 90
WimBijdrager
Beste forum leden. Ik heb gisteren de olie tank goed schoongemaakt en opnieuw erop gezet en de leidingen vervangen. De snaar vervangen koppeling schoongemaakt. Hij loopt nu op de teller 5 kilometers harder dus op de teller 50-52. Hoe kan ik hem sneller laten optrekken en hem sneller laten lopen zonder flink op te voeren of vijlen. setup cilinder 50cc carb 12/10 sproeier 42 uitlaat citypower volgensmij carter origineel bromblok mix. Poelie 90/94? Volgensmij 90
Hallo Tim,
ik zou zeggen, monteer een DR 43MM 65 cilinder
met een 12/12 carburateur. Dit kan allemaal zonder vijlen.
Je hebt al een Citypower dat is oké, (brom)luchtfilter laat je zitten
die is al voldoende, sproeiers zal je 60-62-64-66 nodig hebben
om fine te tunen. Misschien nog een poelie 80 als nadien blijkt dat het
toerental te hoog wordt, maar dat zal wel mee vallen met deze set-up.
Dat zie je achteraf wel.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
TimTopic starter
ik heb nog een 65cc cilinder en zuiger liggen. Zien er allebei netjes uit komen uit een blok die niet wou lopen. Dus ik zal er is over nadenken bedankt voor de tip.
WimBijdrager
Cilinder/zuiger sets zou ik alleen nieuw kopen.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.