Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao meeting Thorn januari 2013

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa ciao meeting Thorn januari 2013

13 berichten aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bart#24

voor mijn sprinter is de meeting sws te vroeg..

misschien in maart doen, beter weer meer opkomst..

steve
      Bijdrager

gaat de meeting nu wel of niet door???

DinoH
        Donateur

Ik vind het allemaal niet goed geregeld dus ik kom niet. Dalijk sta ik daar en dan is er niemand dus plan maar in maart oid

Edjuh
          Bijdrager

De thorn meeting is een paar keer succesvol geweest en een paar keer niet.

Om een goedbezochte meeting te krijgen moet je mensen hebben die zeggen dat ze komen en anderen die reageren op de interesse en ook komen. Klinkt heel simpel maar zoals je ziet lukt het niet altijd.

Verder voor degenen die de topics starten, er is veel foto en filmmateriaal beschikbaar waarmee je een topic en dus een meeting veel interessanter kan maken. 1 foto doet ook al een hoop.

Flippo
            Donateur

Edjuh heeft gelijk, met een foto trek je veel meer mensen. Op zich met dit weer zou ik ook nog wel een meeting willen hebben. Al vind ik het raar dat de topic starter al een maand niets meer in het topic heeft laten horen terwijl de meeting steeds dichterbij komt..
              Vind als ik het topic zo doorlees vind ik het allemaal maar onduidelijk, wat mij (en anderen neem ik aan) niet echt motiveert om te komen. Met duidelijkheid kom je ergens.:thumb

Edit: zie nu dat de topic starter gebanned is? Dan zal er helemaal niks meer van een meeting komen, haha.

joelciao
              Topic starter

omdat de vorige 2 meetings niks zijn geworden wil ik nog 1x proberen om een meeting te organiseren

wanneer?
                zaterdag 2 maart

waar?
                wienerberger steenfabriek in thorn, is een grote park naast het water waar veel gereden kan worden

is daar intresse in?

gr

El Citta
                Donateur

@joelciao:

Edjuh :
                  Om een goedbezochte meeting te krijgen moet je mensen hebben die zeggen dat ze komen en anderen die reageren op de interesse en ook komen. Klinkt heel simpel maar zoals je ziet lukt het niet altijd.

Verder voor degenen die de topics starten, er is veel foto en filmmateriaal beschikbaar waarmee je een topic en dus een meeting veel interessanter kan maken. 1 foto doet ook al een hoop.

Lijkt me toch niet zo’n hele moeilijke opgave:?

joelciao
                  Topic starter

ritze
                    Bijdrager

hey waarom doe je geen limbo toer?

daar komen altijd veel mensen op af en is altijd wel lache.
                      ik denk dat daar meer animo voor is gr

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Anoniem

Limbo tour is iets voor in de zomer of je moet wel echt een veteraan zijn denk ik:D

joelciao
                        Topic starter

ja idd en der zijn ook mensen zonder rijbewijs eh dan kun je niet gaan touren, als we nu eerst een meeting doen en in de zomer een tour dat lijkt me wel leuk idee, en erna allemaal gaan eten bij de plaatselijke frituur

steve
                          Bijdrager

Misschien is het makkelijker en overzichtelijker om even een nieuw topic te starten waar je gelijk de foto’s ziet
                            en ik zou het mischien een maandje later doen dan is het wat beter weer en dan misschien eerst meeting en dan gelijk tour er achteraan ?
                            en dan heb ik mijn ciao ook weer lopend want hij word helemaal gespoten 😀

DinoH
                            Donateur

Ja begin ff opnieuw weer lekker fris 🙂

13 berichten aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.