Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa ciao meeting Thorn januari 2013
- Dit onderwerp bevat 72 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 1 maand geleden door steve.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 december 2012 om 18:00 #514644
bart#24voor mijn sprinter is de meeting sws te vroeg..
misschien in maart doen, beter weer meer opkomst..
4 januari 2013 om 08:56 #525284gaat de meeting nu wel of niet door???
4 januari 2013 om 10:14 #524739Ik vind het allemaal niet goed geregeld dus ik kom niet. Dalijk sta ik daar en dan is er niemand dus plan maar in maart oid
4 januari 2013 om 10:21 #519051De thorn meeting is een paar keer succesvol geweest en een paar keer niet.
Om een goedbezochte meeting te krijgen moet je mensen hebben die zeggen dat ze komen en anderen die reageren op de interesse en ook komen. Klinkt heel simpel maar zoals je ziet lukt het niet altijd.
Verder voor degenen die de topics starten, er is veel foto en filmmateriaal beschikbaar waarmee je een topic en dus een meeting veel interessanter kan maken. 1 foto doet ook al een hoop.
4 januari 2013 om 11:24 #519326Edjuh heeft gelijk, met een foto trek je veel meer mensen. Op zich met dit weer zou ik ook nog wel een meeting willen hebben. Al vind ik het raar dat de topic starter al een maand niets meer in het topic heeft laten horen terwijl de meeting steeds dichterbij komt..
Vind als ik het topic zo doorlees vind ik het allemaal maar onduidelijk, wat mij (en anderen neem ik aan) niet echt motiveert om te komen. Met duidelijkheid kom je ergens.
Edit: zie nu dat de topic starter gebanned is? Dan zal er helemaal niks meer van een meeting komen, haha.
13 februari 2013 om 23:55 #516032omdat de vorige 2 meetings niks zijn geworden wil ik nog 1x proberen om een meeting te organiseren
wanneer?
zaterdag 2 maartwaar?
wienerberger steenfabriek in thorn, is een grote park naast het water waar veel gereden kan wordenis daar intresse in?
gr
14 februari 2013 om 00:14 #516033@joelciao:
Edjuh :
Om een goedbezochte meeting te krijgen moet je mensen hebben die zeggen dat ze komen en anderen die reageren op de interesse en ook komen. Klinkt heel simpel maar zoals je ziet lukt het niet altijd.Verder voor degenen die de topics starten, er is veel foto en filmmateriaal beschikbaar waarmee je een topic en dus een meeting veel interessanter kan maken. 1 foto doet ook al een hoop.
Lijkt me toch niet zo’n hele moeilijke opgave:?
14 februari 2013 om 00:21 #51603014 februari 2013 om 06:09 #516701hey waarom doe je geen limbo toer?
daar komen altijd veel mensen op af en is altijd wel lache.
ik denk dat daar meer animo voor is grDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 februari 2013 om 10:41 #516706
AnoniemLimbo tour is iets voor in de zomer of je moet wel echt een veteraan zijn denk ik:D
14 februari 2013 om 11:02 #516699ja idd en der zijn ook mensen zonder rijbewijs eh dan kun je niet gaan touren, als we nu eerst een meeting doen en in de zomer een tour dat lijkt me wel leuk idee, en erna allemaal gaan eten bij de plaatselijke frituur
14 februari 2013 om 18:13 #520093Misschien is het makkelijker en overzichtelijker om even een nieuw topic te starten waar je gelijk de foto’s ziet
en ik zou het mischien een maandje later doen dan is het wat beter weer en dan misschien eerst meeting en dan gelijk tour er achteraan ?
en dan heb ik mijn ciao ook weer lopend want hij word helemaal gespoten 😀14 februari 2013 om 19:16 #516664Ja begin ff opnieuw weer lekker fris 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.