Vespa-Ciao.NL
:: vespa-ciao meeting limburg

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl vespa-ciao meeting limburg

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 219)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Hydra
    Bijdrager

jup:P

TimoO_
      Donateur

ik denk dat iedereen wel zoiets heeft van, **** venlo :P. de helft kapt dan al af omdat het vanaf zuid-limburg gewoon te ver is.

echt waar gewoon Echt :P.

sx – Jaguar Aerox
        Bijdrager

😀 Echt jah precies 😀 dan kom ik ook !

Jelle1989
          Bijdrager

Roel, ga jij ook? kjeld? roy? (mensen van spaubeek, wie gaat allemaal, anders kom ik misschien mee met mijn lelijke wheelysjink…

Ronn
            Bijdrager

neeh man gewoon venlo veel leuke crosbanen enzo

PoliniCiao
              Bijdrager

Het is al besloten het wordt in het veld in Slek/echt mooie verharde wegen en geen verkeer. + dit ligt centraal voor iedereen die wil komen!

KennyVespa
                Bijdrager

netjes polini ciao :D, kijken of ik het haal met 1 benzine tank 😛 (de heenweg he :P)

Rebel

Lijkt me stug als je met evo komt wat we wel verwachten 😛

Maar mooie plek nu nog goede datum etc 😛

R.oel !

Jelle1989 :
                      Roel, ga jij ook? kjeld? roy? (mensen van spaubeek, wie gaat allemaal, anders kom ik misschien mee met mijn lelijke wheelysjink…

ik ga zeker ! als m’n ciao dan maar af is, en kenny gaat dan maar gezellig mee 😀 of die wilt of niet hij gaat mee haha. 😉

laat maar een mooie datum weten, ik kom !! :thumb

KennyVespa
                      Bijdrager

miss dat ik met aanhanger kom als ik het niet haal met de gasoline, miss dat ik cittadriver en roel als die wil ook een plekje op de aanhanger geef ;), maar hopelijk kan ik gewoon rijden dan met de evo:P

Bo3T
                        Bijdrager

kan iemand mij de lokatie geven waar de meeting word gehouden? dan kunnen ik en een paar vrienden ook meegaan als het niet te ver is.. komen we met 2 of 3 man alst goed is.

TimoO_
                          Donateur

Ronn :
                            neeh man gewoon venlo veel leuke crosbanen enzo

uh, ik ga echt niet crossen met m’n evo.

KennyVespa :
                            netjes polini ciao :D, kijken of ik het haal met 1 benzine tank 😛 (de heenweg he :P)

haal je niet 😛 ik hoop tenminste van niet XD en ik wil tegen je racen :P.

edit: mooi dat er al een plaats is uitgekozen. ik kom in ieder geval wel, is niet al te ver. en G-no komt denk ik wel mee he :P.

KennyVespa
                            Bijdrager

hoezo, hopelijk niet timoo, en trouwens wat wil je beginne met een polini 46mm tegen een 47 malossi :P, maarjah praatjes vullen geen gaatjes,

ik weet nog steeds niet wat je 50cc polini heeft gehaalt, ken je nog herinneren dat we die wetstrijd hadden in het 50 snel topic, wie was er als eerste klaar…. IK, wie heeft het eerst de 65/ 70 gehaalt met ee n 50snel (DR)…. IK ,,,wie heeft hem nu al verkocht terwijl jullie nog niet klaar zijn… IK ,,dus jah we zien het wel he 😛 😉

sx – Jaguar Aerox
                              Bijdrager

😀 Leuk zon meeting das voor mij bijna in me Achtertuin geak ! :D8)

Hopen op goed weer en goede bijeenkomst ,maar als ik zo hoor is dat geen probleem !

HELLRAISER
                                Bijdrager

Geweldig hoef de deur maar uit te gaan en ik ben er zoiets :whistle.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 219)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.