Vespa-Ciao.NL
:: vespa-ciao meeting limburg

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl vespa-ciao meeting limburg

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 219)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa-freak
    Bijdrager

als jullie sittard ook een geschitte plaats vinden dan ga ik er vandaag wel eens rond toeren om tekijken waar een rustig plekje is en dat er geen smurfen komen en dat er geen mensen van ons last hebben

en ik weet nog een plek in geleen bij mac donals achter mac donals licht een industie terein
      daar hebben de mensen geen last van ons en er komen bijna nooit smurfen

Nick_orginelli
      Bijdrager

voeg me ook maar toe aan het lijstje, nu dat de brommer goed loopt:lol

Nick_orginelli
        Bijdrager

vespa-freak :
          ik weet nog een plek in geleen bij mac donals achter mac donals licht een industie terein
          daar hebben de mensen geen last van ons en er komen bijna nooit smurfen

is bij de gamma achter in geleen geen idee ??:con, of komt daar snel politie ?
          dan moet ut wel op een dag als de gamma Zelf gesloten is.

vespa-freak
          Bijdrager

achter gamma gaat ook maar dan komt er veel politie en dan weer niet dat is daar heel erg verschilend
            dan komen ze om het half uur en dan komen ze helenmaal niet daar

cittadriver
            Donateur

ik ben daar al eens geweest maar wat wil de politie doen als je daar staat is toch niet erg. ik was de laatste keer wel al weg voordat de politie kwam maar die hadden alleen gevraagd of we het een beetje rustig hielden

PoliniCiao
              Bijdrager

Ik haat stad/industrieterrein gedoe etc!

Ik prefereer heel erg ergens in het veld op een goed geasfalteerde weg waar niemand komt alleen heel af en toe een tractor ofzo ergens richting sittard. Want wil LeonCiao op mn andere Ciao laten komen en die is 13 no way dat we naar een stad of industrieterrein ofzo gaan krijg je alleen maar gedoe mee. En we moeten kijken dat het voor ons allemaal niet te ver is, dus wessem zal wel niet kunnen dan moeten kenny en zo te ver rijden

Rebel

Daarom zei ik al Stevensweert

Ga meer eens kijken daar op het eiland dat “strand” (kuchdooieboelkuch)

is zon mooie nieuwe asfalt parkeersplaats en is dichterbij als wessem voor jullie

HELLRAISER
                  Bijdrager

PoliniCiao :
                    Ik haat stad/industrieterrein gedoe etc!

Ik prefereer heel erg ergens in het veld op een goed geasfalteerde weg waar niemand komt alleen heel af en toe een tractor ofzo ergens richting sittard. Want wil LeonCiao op mn andere Ciao laten komen en die is 13 no way dat we naar een stad of industrieterrein ofzo gaan krijg je alleen maar gedoe mee. En we moeten kijken dat het voor ons allemaal niet te ver is, dus wessem zal wel niet kunnen dan moeten kenny en zo te ver rijden

xD De weg van Slek naar Koningsbos komen alleen wat oma’s en zo die er wonen maar das zo moeilijk te vinden maar ik heb het niet echt op z’n drukke plek.
                    Dus wat Polini Ciao al zegt geasfalteerde veldweg.

sx – Jaguar Aerox
                    Bijdrager

:con In geleen achter de mac zou ik eerlijk gezegd niet doen.

Wij zijn waren al opgepakt voor de meeting begonnen was en de politie was dus
                      ingeligd geworden over veel scooters en brommers die rondreden vn sittard naar geleen.

Ik zeg ook de weg vn de Slek naar Koningsbosch ! 😛 :thumb

HELLRAISER
                      Bijdrager

Ik vind die weg dus ook het beste(Slek-Koningsbos) maar deze weg is bijna niet te vinden voor de gasten uit maastricht.

PoliniCiao
                        Bijdrager

HELLRAISER :
                          Ik vind die weg dus ook het beste(Slek-Koningsbos) maar deze weg is bijna niet te vinden voor de gasten uit maastricht.

Weet je hoe lang dat dat nog is, we gaan nog wel een keertje daar rondkijken. Rijksweg is makkelijk te vinden wacht ik daar wel kunnen ze daarna met de bus/aanhanger achter me aan daarheen as dat lastig te vinden is ofzo. Zoiets valt best op te lossen. Daar komen dus wel nooit wouten en overal asfalt en veld wat wil je nog meer.

Rebel

Maar dan moet je pas afspreken bij dat houten huisje 😀

heb je ram kruispunt met hangplek geen volk in de buurt Perfect zou ik zeggen

en vanaf de rijksweg is het zo te vinden 😀

HELLRAISER
                            Bijdrager

Vanaf daar(na het huisje) is het extreme rustig vind ik dan:p.

ciaoracer
                              Bijdrager

Jah ik denk dat het voor mensen die er dan nooit komen mss handig is jah dat we eerst even ergens afspreken en dan samen met zijn allen daarnaar toe rijden. Want ik woon zelf in België aan de grens van Maastricht dus ik zou het niet echt perfect weten dan. Maarja het GPS-systeem kan mss ook nog goed van pas komen.:D

PoliniCiao
                                Bijdrager

Ligt ongeveer ter hoogte v echt in limburg, kom jij dan ook met busje?

We moeten kijken kunnen dan fijn ciaos neerzetten op een rijtje daar beetje rijden en vertellen en zo misschien aan het einde v de dag met iedereen naar echt rijden naar de mac zou wel vet zijn stukje rijden met zoveel mensen 🙂

We zien wel we regelen dat vantevoren nog goed! Is eigenlijk nog best vroeg nou maarja. Komt zeker geod allemaal!

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 219)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.