Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › vespa-ciao meeting limburg
- Dit onderwerp bevat 218 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 10 maanden geleden door jordy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 januari 2007 om 22:14 #509733
jah ok Wel er tussen in dus niet dadelijk ergens in echt gaan plannen want dan val ik al af en vespabitch ook want is gewoon niet te doen, ergens er tussen in jah
25 januari 2007 om 22:16 #509734ja daar ergens tussen in is voor mij ook goed
want anders is het voor mij ook echt niet tedoen
25 januari 2007 om 22:17 #509735muziek zorgen we wel voor en drinken gewoon langs de appie effen geen probleem toch. muziek kan toch altijd uit een auto komen, of een wonderdoos by johnny (misschien iets maken van die speakers van je vader?).
25 januari 2007 om 22:17 #509736daar zit ik niet mee hoor is mij eigenlijk allemaal best.
zolang er maar geen politie komt en het een beetje een leuke buurt is.
maar er zijn ook mensen die in roermond wonen.(machorider,vonkje en rebecca)
en ik weet niet hoever zij willen rijden daarom lijkt me rond de regio sittard ergens op een rustige plaat wel geschikt wat denk jullie hiervan??25 januari 2007 om 22:20 #509737ja in sittard lijkt me wel goed
hoef ik niet zo ver terijden
25 januari 2007 om 22:22 #509738pff dat is voor mij weer heeeel ver rijden!!
EDIT: heb een ideetje, als nu eens iedereen die wil komen Uit limburg eens vermeld waar die woont!!
zow kunnen joey en colin of wie dit regelt:P allemaal puntjes zetten op een plattegrond van limburg!
en dan ga je kijken wat zeg maar t midde is en waar t ergens zouw kunne, zo heeft niemand wat te klaagen25 januari 2007 om 22:23 #509739dan is dat dus denk ik een van de meest geschikte plaatsen.
als iemand daar een leuk plaatsje weet.
zouden die dan even wat foto’s en de precies lokatie kunnen laten weten.
dus of er een supermarkt in de buurt is of iets dergelijks.
alvast bedankt.26 januari 2007 om 08:24 #509740misschien in de geusselt bij ons? de parkeerplaats bij het MVV stadion en de mc drek enzo. daar is een grote parkeerplaats en daarachter is een weg waar je wel flink kan sprinten.
ook is het voor iedereen makkelijk te vinden het ligt nl. vlak naast de snelweg.
het enige probleem is is dat het in Maastricht is en niet iedereen heeft zo’n zin om zo’n eind te rijden.
26 januari 2007 om 10:32 #509741Beetje veel politie daar denk ik?
26 januari 2007 om 16:43 #509742sittard vind ik wel best ..
26 januari 2007 om 16:49 #509743Ik weet wel een plaats iets verder dan de maas tussen gronsveld en maastricht daar ligt het industrieterrein van gronveld en die weg komt uit op een landweg uiteindelijk is wel wat verder maarja wel weinig kans op polititie lijkt me zo
26 januari 2007 om 16:59 #509744je kan ook de auto snelweg op… die weg wat naar duitsland loopt;) (in nieuwstadt, bij dat crossbaantje:lol)
26 januari 2007 om 17:48 #509745Robbert :
Ik weet wel een plaats iets verder dan de maas tussen gronsveld en maastricht daar ligt het industrieterrein van gronveld en die weg komt uit op een landweg uiteindelijk is wel wat verder maarja wel weinig kans op polititie lijkt me zouhm landweggetjes? no way dat ik daar ga rijden (denk ik ook wel van andere mensen met ciao’s).
26 januari 2007 om 18:05 #509746TimoO_ :
misschien in de geusselt bij ons? de parkeerplaats bij het MVV stadion en de mc drek enzo. daar is een grote parkeerplaats en daarachter is een weg waar je wel flink kan sprinten.ook is het voor iedereen makkelijk te vinden het ligt nl. vlak naast de snelweg.
het enige probleem is is dat het in Maastricht is en niet iedereen heeft zo’n zin om zo’n eind te rijden.
De Geusselt is veel te ver voor ons, ik wil echt niet naar Maastricht ofzo.
Het moet klein en eenvoudig zijn en niet naast een drukke weg waar de politie zo komt want dan is de pret zo voorbij. Zeker als er overlast is.26 januari 2007 om 18:06 #509747Neej niet een landweggetje gewoon geasvalteerd of hoe je het schrijft maar het komt uit op een landweggetje dus er komt niet egt veel politie je weet wel in de buurt van de waterzuivering! bij het kamp!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.