Vespa-Ciao.NL
:: vespa-ciao meeting limburg

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl vespa-ciao meeting limburg

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 219)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

jah ok Wel er tussen in dus niet dadelijk ergens in echt gaan plannen want dan val ik al af en vespabitch ook want is gewoon niet te doen, ergens er tussen in jah

vespa-freak
      Bijdrager

ja daar ergens tussen in is voor mij ook goed

want anders is het voor mij ook echt niet tedoen

TimoO_
        Donateur

muziek zorgen we wel voor en drinken gewoon langs de appie effen geen probleem toch. muziek kan toch altijd uit een auto komen, of een wonderdoos by johnny (misschien iets maken van die speakers van je vader?).

joey636
          Topic starter

daar zit ik niet mee hoor is mij eigenlijk allemaal best.
            zolang er maar geen politie komt en het een beetje een leuke buurt is.
            maar er zijn ook mensen die in roermond wonen.(machorider,vonkje en rebecca)
            en ik weet niet hoever zij willen rijden daarom lijkt me rond de regio sittard ergens op een rustige plaat wel geschikt wat denk jullie hiervan??

vespa-freak
            Bijdrager

ja in sittard lijkt me wel goed

hoef ik niet zo ver terijden

pier
              Bijdrager

pff dat is voor mij weer heeeel ver rijden!!

EDIT: heb een ideetje, als nu eens iedereen die wil komen Uit limburg eens vermeld waar die woont!!
                zow kunnen joey en colin of wie dit regelt:P allemaal puntjes zetten op een plattegrond van limburg!
                en dan ga je kijken wat zeg maar t midde is en waar t ergens zouw kunne, zo heeft niemand wat te klaagen

joey636
                Topic starter

dan is dat dus denk ik een van de meest geschikte plaatsen.
                  als iemand daar een leuk plaatsje weet.
                  zouden die dan even wat foto’s en de precies lokatie kunnen laten weten.
                  dus of er een supermarkt in de buurt is of iets dergelijks.
                  alvast bedankt.

TimoO_
                  Donateur

misschien in de geusselt bij ons? de parkeerplaats bij het MVV stadion en de mc drek enzo. daar is een grote parkeerplaats en daarachter is een weg waar je wel flink kan sprinten.

ook is het voor iedereen makkelijk te vinden het ligt nl. vlak naast de snelweg.

het enige probleem is is dat het in Maastricht is en niet iedereen heeft zo’n zin om zo’n eind te rijden.

G-no
                    Donateur

Beetje veel politie daar denk ik?

Vespa_BitCh
                      Bijdrager

sittard vind ik wel best ..

Robbert
                        Bijdrager

Ik weet wel een plaats iets verder dan de maas tussen gronsveld en maastricht daar ligt het industrieterrein van gronveld en die weg komt uit op een landweg uiteindelijk is wel wat verder maarja wel weinig kans op polititie lijkt me zo

Nick_orginelli
                          Bijdrager

je kan ook de auto snelweg op… die weg wat naar duitsland loopt;) (in nieuwstadt, bij dat crossbaantje:lol)

TimoO_
                            Donateur

Robbert :
                              Ik weet wel een plaats iets verder dan de maas tussen gronsveld en maastricht daar ligt het industrieterrein van gronveld en die weg komt uit op een landweg uiteindelijk is wel wat verder maarja wel weinig kans op polititie lijkt me zo

uhm landweggetjes? no way dat ik daar ga rijden (denk ik ook wel van andere mensen met ciao’s).

Colin
                              Bijdrager

TimoO_ :
                                misschien in de geusselt bij ons? de parkeerplaats bij het MVV stadion en de mc drek enzo. daar is een grote parkeerplaats en daarachter is een weg waar je wel flink kan sprinten.

ook is het voor iedereen makkelijk te vinden het ligt nl. vlak naast de snelweg.

het enige probleem is is dat het in Maastricht is en niet iedereen heeft zo’n zin om zo’n eind te rijden.

De Geusselt is veel te ver voor ons, ik wil echt niet naar Maastricht ofzo.
                                Het moet klein en eenvoudig zijn en niet naast een drukke weg waar de politie zo komt want dan is de pret zo voorbij. Zeker als er overlast is.

Robbert
                                Bijdrager

Neej niet een landweggetje gewoon geasvalteerd of hoe je het schrijft maar het komt uit op een landweggetje dus er komt niet egt veel politie je weet wel in de buurt van de waterzuivering! bij het kamp!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 219)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.