Vespa-Ciao.NL
:: vespa-ciao meeting limburg

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl vespa-ciao meeting limburg

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 219)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

timschilders :

TimoO_ :
      ik zal zeker weten aanwezig zijn met mijn ciaotje.

G-no zal er zeker weten ook zijn 😀

zullen we trouwens niet vóór de vakantie kunnen doen? in het begin van de vakantie zijn er nl. wel eens wat mensen op vakantie.

hoe gaan jullie daar heen met de ciao?
      heb eigenlijk ook wel zin om met de ciao te komen maar probleem is dat ik certivikaat loos ben.

als het hier in maastricht is ofzo komen we wel gewoon met de ciao’s.. maar anders moeten we dat regelen met ouders dat we ze achter in een aanhangwagen doen en dat de ouders ons daar neerpleuren en opflikkeren 😛

trouwens… ik zag laatst bij meeting foto’s een scooter staan. als je het waagt op met zo’n WC pot bij een VESPA CIAO meeting te komen he 😛 dan maak ik ook gebruik van de wc pot. :no

Johnsel
      Sleutelbeheerder

Maastricht = gwn met de brommert.. en zo niet
        k denk tot me pa wel wil rijden met de aanhangert timo 🙂
        en geen wc potten nee.. niet op een vespa-meeting

Tim
        Bijdrager

Ik kom ook waarschijnlijk maar ik heb trouwens ook een heel goede plek, als je van wessem naar thorn gaat net na de steenfabriek aan de linkerkant is een heeeel groot afgesloten terrein. daar kan de politie je dus ook niks maken. en is heel fijn om te sprinte.

ReBeCcA
          Bijdrager

Ik zal ook aanwezig zijn, als ik dan niet op vakantie ben 😀
            Zet mijn naam er maar bij 😉

KennyVespa
            Bijdrager

Mijne kan je erook bij zetten, en uhhh kom 99% zeker met de evo engine en malossi deps, of er moet al iets grandioos miss gaan 😛

leon ciao
              Bijdrager

wanneer is meeting
                als die van mij het dan goed doet en niet te ver weg is ben ik er ook en poliniciao ook 🙂

R.oel !

vergeet mij dan ook niet bij dat “lijstje” te zetten, wanneer alles gaat gebeuren zal hier wel komen te staan over tijdje =)

moeten even kijken dat we zoiets wel beetje goed regelen, vooral als dr redelijk veel mensen komen enzo. :bier

Colin
                  Bijdrager

TimoO_ :
                    ik zal zeker weten aanwezig zijn met mijn ciaotje.

trouwens… ik zag laatst bij meeting foto’s een scooter staan. als je het waagt op met zo’n WC pot bij een VESPA CIAO meeting te komen he 😛 dan maak ik ook gebruik van de wc pot. :no

Niet zo’n praatjes he jongeman, die met de scooter toen, heeft zelf de ciao wat joey636 nu heeft helemaal opgeknapt (nu helemaal afgeragd ;)) en hij heeft zelf ook een ciao maar geen verzekering erop, dus met touren is dat erg lastig. Daarom was die toen met de scooter. En we gaan geen problemen maken van als er net 2 of 3 scooters zijn, dit zijn dan mensen die vroeger Ciao’s hebben gehad of er iets anders mee te maken hebben.

En ik ben zeker aanwezig op de meeting 😉

En joey we moeten een plek vinden waar bijna niemand komt, op die snelweg is het veel te riskant. Daar kan je nooit met zoveel mensen gaan staan en muziek + drinken neergaan zetten. Die snelweg loopt naast een drukke weg.

PoliniCiao
                    Bijdrager

Nee, echt niet meer bij die snelweg colin! In wessem zou best chill zijn als ik Tim moet geloven we kunnen daar wel eens gaan kijken! En dat we dan laterna op de middag allemaal samen naar Echt naar de Mac rijden 😀 oid.

Ik ben aanwezig met malossi vertanding en ik denk ook wel een wat deftigere cilinder maar die laatste ben ik nog niet helemaal over uit.

vespa-freak
                      Bijdrager

ik zal ook aanwezig zijn

daar bij de gamma waar ik woon worden toch alleen maar van die wc potten meetings gehouden

KennyVespa
                        Bijdrager

aub ook voor ons een beetje in de buurt dus niet in maasbracht aub dan moet ik 37 km rijden, ik vind dat iedereen een beetje hoor te rijden dus niet van 10 mensen moeten 37km rijden en de andere lopen de deur uit en zijn er dat vind ik niet kunnen,

het moet een beetje ergens geplaatst worden zodat iedereen er makkelijk komt

en al helemaal niet zo ver rijden alsi k met de deps kom dan moet ik dadelijk elk tankstation stoppen, dus beetje redelijk in de buurt want als cittadriver komt dan moet hij ook ram vaak tanken want dat ding van hem zuipt ook niet niks 😛

vespa-freak
                          Bijdrager

ja daar geef ik kennyvespa inderdaad gelijk in

want anders zou het voor mijn ook ong 37 km zijn

PoliniCiao
                            Bijdrager

KennyVespa :
                              aub ook voor ons een beetje in de buurt dus niet in maasbracht aub dan moet ik 37 km rijden, ik vind dat iedereen een beetje hoor te rijden dus niet van 10 mensen moeten 37km rijden en de andere lopen de deur uit en zijn er dat vind ik niet kunnen,

het moet een beetje ergens geplaatst worden zodat iedereen er makkelijk komt

Dat vind ik ook echt wel zo!
                              Maar joey voelde er niks voor die richting uit te gaan. We moeten even een fatsoenlijke locatie verzinnen tussen ons in ongeveer waar we fijn kunnen rijden en we van niemand last hebben en niemand last heeft van ons.
                              Maar het duurt nog een hele tijd dus zal best goedkomen als meer mensen zich bij dit standpunt aansluiten!

TimoO_
                              Donateur

ik stel voor bij maasbracht/geleen in de buurt. dus het smalle stukje van limburg. dan is het voor iedereen wel te doen. de meeste wonen of net wat boven dat smalle stukje of in de buurt van heerlen/maastricht.

joey636
                                Topic starter

ik ga inderdaad niet naar sittard of iets dergelijks van een stad.
                                  dat is te druk en mensen hebben er last van.
                                  en dan staat de politie er zo bij.
                                  dus het liefst in een dorpje waar weinig mensen wonen en komen.
                                  maar dan word het drinken en muziek wel moeilijker.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 219)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.