Vespa-Ciao.NL
:: vespa-ciao meeting limburg

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl vespa-ciao meeting limburg

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 219)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

Is er ondertussen al een beetje een datum bekend?
      Sorry dat ik aandring, maar dan kan ik dat een beetje plannen hier thuis.:D

TimoO_
      Donateur

ik stel eind mei voor. je moet toch ergens beginnen :P.

pier
        Bijdrager

nej doe maar wat later, tegen t begin van de vakantie aan. of als t dan in mei is in de mei-vakantie.

R.oel !

KennyVespa :
            miss dat ik met aanhanger kom … blabla

Als je dat wilt doen ‘laat me dan even wat weten Kenny, heb wel interesse zeg maar 😉

De meivakantie vind ik een goed idee, ik heb vakantie van :

25 April t/m 6 Mei !!

de rest van Limburg ook ?? maar dan moet ik wel ff snel opschieten met m’n brommer want die is nog niet eens klaar..

ciaoracer
            Bijdrager

Hier in belgië hebben wij dan geen vakantie. Voor mij zou het dan het beste uitkomen op 30 april of 1 mei. Op 30 april heeft trouwens iedereen vrij in Nederland en belgië dus denk zelf dat dat mss wel de beste datum is voor ons allemaal. maar dit is nauurlijk mijn mening ik beslis de datum natuurlijk niet. Maar is wel een voorstel van mij.:D

PoliniCiao
              Bijdrager

Moeten we even kijken, want joey moet nog zeer veel doen. Rebel nog vanalles en ik ook 😀

TimoO_
                Donateur

en ik en G-no ook wel.

reiniero
                  Bijdrager

ik kom ook met men citta:D;)schrijf me er maar bij;)

R.oel !

PoliniCiao :
                      Moeten we even kijken, want joey moet nog zeer veel doen. Rebel nog vanalles en ik ook 😀

TimoO_ :
                      en ik en G-no ook wel.

Ik moet toch nog het meeste doen 😉 denk ik .. Maarja als je een datum hebt om naar uit te kijken werk je ook ene beetje door, anders komt het er nooit van :bier

TimoO_
                      Donateur

dat is zeeeeeeker zo. ik stel het nu al best lang uit het plamuren schuren enz. toen G-no een bepaalde datum had wanneer z’n frame naar de spuiter moest moest je hem zien doorwerken 😛 dat heb ik ook nodig.

cittadriver
                        Donateur

KennyVespa :
                          hoezo, hopelijk niet timoo, en trouwens wat wil je beginne met een polini 46mm tegen een 47 malossi :P, maarjah praatjes vullen geen gaatjes,

ik weet nog steeds niet wat je 50cc polini heeft gehaalt, ken je nog herinneren dat we die wetstrijd hadden in het 50 snel topic, wie was er als eerste klaar…. IK, wie heeft het eerst de 65/ 70 gehaalt met ee n 50snel (DR)…. IK ,,,wie heeft hem nu al verkocht terwijl jullie nog niet klaar zijn… IK ,,dus jah we zien het wel he 😛 😉

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kenny zijn evo zit wel al in elkaar he :pest 😉 maja komt goed….. Naja genoeg gelul pak gewoon 5 mei probeer ik ook te komen het moet ook niet te warm zijn voor onze racemonsters he :P8)… Heb geen zin in kapotte rotzooi als het maar droog is…..

ciaoracer
                          Bijdrager

:Djep Timo, maarja ik vind zelf die datum het handigste, Ik weet niet wat jullie er van vinden?
                            Want in juli kan ik niet lig ik in het ziekenhuis.:'(

TimoO_
                            Donateur

ik en G-no zijn in juni/juli ook op vakantie dusja :P.

@ kennyvespa:

rijdt jou blokje al? 😛

Rebel

Liefst midden vakantie dan kunnen we begin vakantie eventjes sleutelen 😛

mja hoop natuurlijk dat mijne zo snel mogelijk rijd

PS waarschijnlijk heb ik voor mensen die met trein komen als die er zijn wel extra ciao tegen die tijd en woon tegenover het station zoiets 😉

En waarschijnlijk is hellraiser er dan met ze derbi gpr 😀

de Bie
                                Bijdrager

ik kom oowk………. :lol

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 219)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.