Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa Ciao Meeting 2008
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 64 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 12 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 maart 2008 om 19:47 #502453
oude locatie word dan wel bekend, het klinkt misschien een beetje raar maar politie houd sinds kort sites in de gaten waar meetingen worden georganiseerd.
was iemand op puchforum waar de politie in no time op de stoep stond ! (echt waar) hier zit ik niet echt op te wachten.
ook een reden waarvoor ik legaal probeer te regelen.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel15 maart 2008 om 20:01 #502454Rofl meen je dit 😛
Haha gezellig , wil de politie agent zich melden die dit forum in de gaten houd. Dan krijgt die een setje stickers opgestuurd hehe
15 maart 2008 om 20:03 #502455hansieb :
Rofl meen je dit 😛Haha gezellig , wil de politie agent zich melden die dit forum in de gaten houd. Dan krijgt die een setje stickers opgestuurd hehe
Hansieb, probeer je de boel om te kopen :P?!
Ik heb wel zin om naar de meeting te komen, ik kom denk ik ook wel, ik ben dan net 18, net jarig geweest dus en kom dan gewoon met de trein, misschien dat ik mee ga naar de camping ook enzo, maarja ik heb wel geen brommer bij :(! Dus dat is iets wat ik nog even moet zien uit tevogelen, maarja misschien dat ik met iemand kan meeliften of dat er iemand een brommer beschikbaar stelt
15 maart 2008 om 20:14 #502456miss pik ik jou wel op dan ;), spreken we gewoon af, op een plek waar ik langskom met de auto 😉 kom je daar met de trein heen en neem ik je meej 😉
15 maart 2008 om 20:16 #502457Hoop dan toch echt dat ik me rijbewijs heb , dan wil ik prima ff wat lui van station halen.
15 maart 2008 om 20:23 #502458Hahah grapjas, ga er dan eens mee bezig.
Altijd dat gelul hier over je rijbewijs en swift-koekblik.
Ga dan verder lessen en examen doen !!!15 maart 2008 om 20:29 #502459jah hansieb
ik hat mijne binne 8 weken, en neej geen snel cursus gewoon 2 keer lessen per week maar dan wel 2 uur of 3 uur
15 maart 2008 om 20:31 #502460Wouz-LwB :
Hahah grapjas, ga er dan eens mee bezig.
Ga dan verder lessen en examen doen !!!Examen is allang aangevraagd LUL cbr doet alleen moeilijk , ze hebben nu veel lui die afrijden 🙁 word ik de dupe van kan nog wel eens een nieuwe stijl voor mij worden.
Deze week hopelijk uitslag van de datum.
Swift word em denk ik niet meer, via het werk hoorde ik MAZDA 323 uber bak zei die 350 euro 1 jaar apk en raggen als een malle. Beenruimte is vrij belangrijk swift word dat krap met 1.93:) maar ik moet altijd nog eens in een swiftie zitte
15 maart 2008 om 20:37 #502461hansieb :
.-{2F4OV}-. :
Hans jonge geimporteerde cavia! Jij zorgt cker dat er dit jaar een goed lopend reedvalve blokje onder ligt! Kwil die brommer van jou zien opstijgen:lolAnders werk je gwoon snachts aan je brommer als je ouders naar bed zijn
Haha mafketel ik denk het niet 🙁 excuus maar dit is echt niet mogelijk of ik moet in elk weekend niks te doen hebben wat niet zo is.
Volgendjaar bouw ik wel een nieuwe vespa maar ik ga er nog wel alles aan doen om die reedvalve eronder te krijgen
Als je je poten maar niet weer verbrand.:pest
15 maart 2008 om 20:42 #502462hansieb :
Wouz-LwB :
Hahah grapjas, ga er dan eens mee bezig.
Ga dan verder lessen en examen doen !!!Examen is allang aangevraagd LUL cbr doet alleen moeilijk , ze hebben nu veel lui die afrijden 🙁 word ik de dupe van kan nog wel eens een nieuwe stijl voor mij worden.
Deze week hopelijk uitslag van de datum.
Swift word em denk ik niet meer, via het werk hoorde ik MAZDA 323 uber bak zei die 350 euro 1 jaar apk en raggen als een malle. Beenruimte is vrij belangrijk swift word dat krap met 1.93:) maar ik moet altijd nog eens in een swiftie zitte
Haha :duivel, oke dan LUL :baby
15 maart 2008 om 20:50 #502463Als jij tussen nu en augustus niet ergens de tijd kan vinden om een blokje te wisselen dan heb je het wel HEEEEEEEEL erg druk!! En zo druk, dat gelooft niemand. Dus geen gelul meer, gewoon eerdaags dat blok eronder, afstellen en mooi met dat ding naar de meeting.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...15 maart 2008 om 21:07 #502464hij zo wel gewoon geen zin hebben tonni :p hat ik ook nooit tot paar weken terug :p en toen heb ik ook weer alles onder de ciao gegooit :p trekt nu egt lekker, me mams hield me niet bij met optrekken met de auto hahaha :p is zoon nieuwe lancia is een 1,2 is tog best pittig ding, en reed 92 op de teller dus :p
16 maart 2008 om 01:02 #502465Tonni :
Als jij tussen nu en augustus niet ergens de tijd kan vinden om een blokje te wisselen dan heb je het wel HEEEEEEEEL erg druk!! En zo druk, dat gelooft niemand. Dus geen gelul meer, gewoon eerdaags dat blok eronder, afstellen en mooi met dat ding naar de meeting.Ja ik begrijp het 🙂 kan het ook eigenlijk niet maken om niet met de reedvalve te komen :con
Maar eerst komt me zuiderzee blok , sweekends wil ik gewoon lekker relaxen echt aan de ciao beunen is nog maar weinig.
Morgen wel ff verlichting met me pa aansluiten 😛 vond die leuk zei die.
16 maart 2008 om 10:01 #502466Ziggys91 :
ey euh rijdt er iemand TOEVALLIG langs leiden???(zuid holland bij den haag enzo inde buurt) zo ja, dan kan ik ook komen:Diemand?
23 maart 2008 om 15:56 #502522Wij zijn ook van de partij.
Nemen allebei een Evo Citta mee en zowiezo een Simo Ciao en hopelijk ook een Ciao met Reedvalve + 47mm DEPS @ 19mm
Word onze eerst meeting. We pletteren ze op een kar en rijden overal naartoe 😛
Greetz Michel
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.