Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao Meeting 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao Meeting 2008

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Het is altijd wel wat werk om te regelen dat je met je brommer in Groningen komt;) Mja t was cker de moeite waard:thumb

Bartjee
      Donateur

Ik hoop tegen die tijd mn racer met onderstaande setup af te hebben:D Kom ik lekker daarmee:thumb Aanhanger huren samen met arvid en hoppaaa:D (Wat zou ik toch zonder Arvid en zijn rijbewijs moete:P)

hansieb
        Moderator

Jullie blijve hier toch wel slape ? ik wil jou nog een dikke nachtzoen geven bartje :bier

Bartjee
          Donateur

Owww dan blijf ik zeker! hhaa nee maar denk wel dat we blijve slape:)

hansieb
            Moderator

Dikke bende op de camping 😛 das niceeee

.-{2F4OV}-.

Kwil owk supergraag weer blijven pitten! Vorig jaar was egt gezellig op de camping! En t uitgaan daarna was ook super=) Alleen kevin (VoNcKjE) heeft nie meer mee uit kunnen gaan. We stopten in de stad met de taxi en toen kotste hij al in de taxi:) Dus is ma blijven zitten en taxichauffeur heeft m trug gebracht:lol

AC RACING
                Moderator

geen twijfel mogelijk!! ook ik ben van de partij!! de voorgaande jaren vond ik het al super gezellig!! maar dit jaar gaat het dak eraf! sowiesow is de mirage si van de partij, en als het even uitkomt probeer ik de (tegen die tijd hopelijk) gerestaureerde tiffany mee te nemen en de ciao, als ik daar al aan begonnen ben.
                  maar iig. gaan we er weer een mooi dagje/ nachtje van maken en zal dit keer ook meegaan op de overnachting..

zou het zo zijn dat er sprake is van een gumball tour , dan zal ik ook graag van de partij willen zijn om mee te doen aan de rit naar groningen..

VESPA 4 LIFE!!!

Mike
                  Bijdrager

nou lieve ali van me, die Gumball komt er wel hoor, daar kun je vrijwel zeker vanuit gaan;)

en wat die Camping betreft, dat word weer een Te gekke boel

we weten de snackpoint in Harkstede iig te vinden BAHAHAH en de SPAR ook:D:D:P

Mike

hansieb
                    Moderator

Goeie organisatie dit jaar dan word het nog beter dan vorig jaar 🙂 !

Mike
                      Bijdrager

kan niet meer doen als me best wat dat betreft he;)

Mike

.-{2F4OV}-.

Kheb er t volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen:thumb

Edjuh
                          Bijdrager

@Jelle, ja Ivano(repsol ciao), Pagano en nog wat mannetjes waren ook van plan te komen, blijven(natuurlijk) ook op de camping etc. en nemen als het goed is een hoop mooie brommertjes mee.

Duitsers zouden ook komen dacht ik? Mofafreak en speedbuster bv.?

Ik denk dat ik rond een uur of 12 verschijn gezien ik weer met de bus kom(sorry mike:) ).

Jelle
                            Moderator

wat??? ga je niet eens mee gumballen?

Edjuh
                              Bijdrager

Nee ik kom weer met de bus. Ik vind het leuker om met meerdere brommers te komen en in de bus slapen was ook oebahrelaxed.

ZZT is dan mijn goedmakertje;)

sieger
                                Bijdrager

ik kom ook cker op de meeting dit jaar;)
                                  mischien dat ik dan ook wel blijf slapen daar op de camping;)
                                  maar daar zal ik wel ff over nadenken;)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.