Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa Ciao Meeting 2008
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 64 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 12 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 augustus 2008 om 15:54 #5044823 augustus 2008 om 16:19 #504484
Jazeker kart Si stond idd erg kort, want op het rollerfilmpje lijkt de 2kw ook haast wel z,n max en das maar 80km.
En dat blok moet met de juiste vertanding idd gaan als een beer want de toeren en kracht had ie zeker voor.
Hoorde ook echt heerlijk in de oortjes toen ie op de roller stond8)3 augustus 2008 om 16:24 #504485
.-{2F4OV}-.Mijne heeft hogere top als die kart si. Maar dat ding heeft natuurlijk veel meer potentie! Volgens de italiaan 28 cavalli (pk) en ik heb er miss 16 en was sneller. Dus hij moet zn overbrenging ff aanpassen;)
Ik ging vrij gemakkelijk over de 2 heen.. geen een keer het gas een tijdje open gehouden:lol
3 augustus 2008 om 16:30 #504486Ja de simo,s waren voor de top speed zeker sneller dat was een tik gas en over de 2 heen.
Maar die gast zei ook dat ie vet kort qua vertanding was.3 augustus 2008 om 16:33 #504487Die van mij knalde hem er ook zo over
Leuk spul toch wel.
Denk dat ik toch maar eens met een grondplaat aan de gang ga. Dat stotteren doen ze allemaal heb ik nu wel gemerkt met vele afstellingsmogelijkheden dus het kan alleen nog maar die ontsteking wezen. Toch maar eens rommelen 😉3 augustus 2008 om 16:50 #504488Ja idd daar noem je wel een punt want ze stotterden idd alle 3.
Alleen was het bij sil na montage van en nieuwe bougie weer even goed dus das wel weer raar
Ik zou eerst eens Z,on soort bougietje proberen om te zien of die het wel houd, want in de sprintscooter wereld zijn die orginele ngk,tjes ook naar een paar keer goed gassen meteen weg.3 augustus 2008 om 16:54 #504489ik ben ook net terug!:)
geweldige meeting, en op de camping was het ook supergezellig!
mike en sil zijn echt mafketels!:P gelukkig lagen ze redelijk vroeg te pitten zodat wij ook nog wat nachtrust overhielden:pest
3 augustus 2008 om 16:58 #504490Mooi prijssie voor een bougie 😛 Ga hem toch maar eens proberen.
Het weegt niet op tegen 200 euries voor een binnenrotor en nog 30 á 40 euries voor een goede grondplaat die dan nog aangepast moet worden ook. De enigste mazzel met die Simo 2007 is dat hij zowiezo al een grondplaat heeft voor de huidige ontsteking dus je hoeft het carter niet aan te passen. Het moet in ieder geval goed te doen zijn. Misschien is het zelfs wel mogelijk om de huidige grondplaat te gebruiken.
Ik word er steeds nieuwsgieriger naar. Ik heb het er met Sil even kort over gehad maar we hadden het idee al wat langer maar nu hoor je een paar Simo’s bij elkaar en het is allemaal het zelfde probleem 😕@ G-no: Ik weet ongeveer wat Sil wegrookt en dan slaap je zo hoor 😛 En als een roosje ook.
Laat het topic Meeting 2009 maar beginnen 😉
3 augustus 2008 om 17:13 #504491Ja ze zijn zeker niet cheap, maar ze gaan wel 4x zo lang mee als een normale dus dan valt de prijs nog wel weer;)
En niet geschoten is altijd mis, sowieso lopen ze met z,on bouigie weer even een stukje beter ongeacht of ie het stoter probleem oplost, dus hij is nooit weg.3 augustus 2008 om 17:13 #504492ik was om kwart over 5 weer terug, ben wat filmpjes en foto’s aan het uploaden, maar het zijn er maar een paar 😉
ritz heeft ook nog filmpjes en foto’s gemaakt, dus die zal hij binnenkort ook wel eventjes uploaden
was wel erg gezellig 😉 helaas was mijn ciao snel kapot en duurde het 3 uur ofzo om hem te maken, maar dan nog :p was leuk3 augustus 2008 om 18:00 #504496het was zeker een gezellige dag, ik heb me ogen uitgekeken naar de brommers en ook vooral naar speedbuxy’s verzameling.
jezus wat heeft die man een spul.speedbuxy :
Jazeker kart Si stond idd erg kort, want op het rollerfilmpje lijkt de 2kw ook haast wel z,n max en das maar 80km.
En dat blok moet met de juiste vertanding idd gaan als een beer want de toeren en kracht had ie zeker voor.
Hoorde ook echt heerlijk in de oortjes toen ie op de roller stond8)op een circuit in italië beweert die 135 km/h gehaald te hebben.
3 augustus 2008 om 18:06 #504498Trouwens wat ook nog wel lache was , toen die 2 politie dames weggingen.
reden ze langs de rollerbank , How wat is dat 😛 ?
Stonden ze ff stil en reden ze door 😀
3 augustus 2008 om 18:35 #504499dat was echt mooi, je zag opeens de wagen stoppen en een kop door het raam steken op een manier van WTF!! er moeten ook mensen in limburg blijven slapen met de meeting, maakt het allemaal net ff leuker:)
3 augustus 2008 om 18:39 #504500t probleem daarvan is dat ik , en wss meerdere mensen een beetje door hun geld heen zijn.
We moeten maar eens kijken of we nog een x iets leuks kunnen organiseren 😉3 augustus 2008 om 18:54 #504503Zo te lezen is het leuk geweest.Hopelijk kan ik er volgend jaar weer bij zijn.
Zeker interessant zou een plek zijn wat in het midden van het land. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.