Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa Ciao Meeting 2008
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 64 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 12 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 augustus 2008 om 12:44 #504465
Was gezellie 🙂 moet nog veel aan de reedvalve pielen ding loopt echt schijt op top.
3 augustus 2008 om 13:05 #504466haha mijne loopt al helemaal schijt:P moet toch eens even gaan kijken waar het allemaal aan ligt..
De regen afgelopen nacht is trouwens niet goed geweest voor mn brommer:( heel mn blokkie vies, uitlaatje een beetje geroest in de bocht (kwam omdat door die deuk toen ik hem kocht een stuk lak eraf was) en paar plekkies op mn voorvork. Het reservoirtje zit nu wel weer goed vast:)
3 augustus 2008 om 13:08 #504467
.-{2F4OV}-.Was cker lagge! Kom net thuis, helemaal gaar:lol
Op de rollenbank blazen was ook wel tof=)
3 augustus 2008 om 13:18 #504468Hhahaha gekke sil :P, Met je dierentuin woorden 😛
Nou , nu wegwezen achter die pc van je en naar de kermis bijtanken 😛
ff over de gumballers :
Batty , jelle , vincent , mike , hansieb en ik hebben nog even een uitgebreide lunch gegeten in zuidhorn:)
daarna zijn ze rond 2 uur vertrokken uit zuidhorn en zijn hans en ik terug naar groningen gereden.Straks ga ik samen met flick wel ff de foto’s/filmpies uploaden.. 😉
3 augustus 2008 om 13:30 #504469Zo ben net thuis, was echt hartstikke tof.
Meeting kwam op het begin wat langzaam op gang , maar rond 2-3 uur was het top spits.Fotos + filmpjes vandaag!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 augustus 2008 om 14:22 #504472Tonni :
Jazeker, was gewoon condensator.. (en ik vond het stiekum toch leuk hoor!)
Dacht dat jij nog naar de camping zou komen?Ja, dat dacht ik ook maar ik had ook nog een verjaardag en me maat had ook nog wat te doen. Ik had echt graag willen komen maar we hadden meer te doen 🙁 Volgend jaar ben ik er langer bij
3 augustus 2008 om 14:30 #504473Het was jammer dat we zo laat waren aangekomen, want de helft was al weg toen 🙁
Maar voor de rest was het nog zeker de moeite waard, veel leuks gezien weer en was daarna op de camping ook nog vet lache
Die Sil jonge, wat een kerel!:bier Helemaal kapot die vent. Als een kapotte goudvis zonder staart:lol Man man, echt lol gehad gisteren.
Volgend jaar zeker weer heen en dan op tijd
3 augustus 2008 om 14:33 #504474
.-{2F4OV}-.Whahah:lol
Was cker laggen! Hollandse tulpen 4 life! :bier
3 augustus 2008 om 14:56 #504475HAHAHA die sil is echt een RETARD van de bovenste plank :lol
ik ben nu net thuis gekomen, was met het bussie naar huis gecruized;)
ik had de gumballers net ff gebeld maar die reden in de pleuris weer over de afsluitdijk op dit moment haha:P
meeting was gezellig en het hele gebeuren op de camping ook:D
volgend jaar zeker weer een leuk toer in de planning:) en ook weer een rit naar de meeting, waarvan ik overigens vind dat we het een keer op een andere locatie gaan houden;) centraler in het land. meer opkomst:D
Mike3 augustus 2008 om 15:02 #504476Helemaal mee eens Mike dat het op centralere plek gehouden wordt volgend jaar. Dan is het voor iedereen ongeveer even ver, met dus kans op meer mensen!
3 augustus 2008 om 15:28 #504477Zo ben ook net terug na adam op neer met edjuh:)
Was een erg gezellige dag en zeker avond
, idd wel jammer dat iedereen bij het kleine buitje zo snel weg was.
Maar was opzich ook wel weer gezellig want er bleef een leukje clubje over waar je dan toch wat meer contact mee kan hebben.
Behalve Sil want die was op het laast zo ver heen dat ik hem niet meer verstond:D3 augustus 2008 om 15:32 #504478Hahaha :haha
Erg leuk spul allemaal buxy en de rollerbank is helemaal handig!
3 augustus 2008 om 15:36 #504479Rollerbank was zeker wel effe lache. Jammer dat die niet wat harder kon 😛 :pest
Baal er wel van dat ik niet op de camping was. Het was er erg gezellig zo te horen.
3 augustus 2008 om 15:40 #504480Ja roller was idd wel een succes, en als ie volgend jaar nog leeft staat ie er ook zeker weer.
@michel.
Ja voor dat werk is ie niet echt geschikt nee:D
Maar je weet nu in ieder geval wel dat ie super makkelijk de 80 voorbij vliegt:)3 augustus 2008 om 15:44 #504481Ja, dat is een ding wat zeker is. Vond het wel tof dat er toch wat te doen was
Dat heb je goed geregeld. Ik heb ook nog even over een schouder een blik geworpen in je busje maar dat zag er allemaal wel indrukwekkend uit. Mooie collectie leuke spulletjes. Ik vond het jammer dat dat kartgeval zo bammer was afgesteld. Als je daar een leuke zware vertanding op zet wil je het echt niet geloven wat er gebeurt. Dat spul is niet te vergelijken met dat 2007 blokkie wat ik e.a. er onder heb hangen maar door de lichte vertanding vond ik het een beetje tegenvallen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.