Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao Meeting 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao Meeting 2008

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

diac :
      er is niet toevallig nog een slaapplaats te regelen of nog een plekje vrij?
      ik kom met de trein samen met G-no..
      ben maar een kleine mannetje dus neem niet veel plaats in haha 😛

(ik wil ook best betalen eventueel)

Jelle ff pmmen er is volgens mij nog 1 plek vrij in die tent van hun ( 10 persoons )

diac
      Bijdrager

is goed, bedankt 😉

VespaAvanti
        Donateur

Het is nu 0:15 uur, om 3:00 uur vertrekken wij op vakantie met de Ciao8)
          Tot op de meeting:thumb

hansieb
          Moderator

Wie o wie gaat er savonds met de auto naar de camping 😕

Ik kan geen 5 kratten bier achter op de ciao binden…….. dus graag iemand met auto ff langs mijn huus!

Crullie
            Donateur

Als ik vrijdag een beetje op tijd terug ben van de Gumbal dan wil ik dat wel ff doen.

TICKLING BARN

Tonni
              Moderator

We zullen vast wel op tijd weer in groningen zijn Crullie. Zo ver is het niet he?:)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Crullie
                Donateur

Nee inderdaad, dat kleine stukie doen we zo ff, maarja er van uit gaande dat we geen pech en dergelijke hebben is er s’avonds gewoon bier op de camping.:lol

TICKLING BARN

sieger
                  Bijdrager

ik ga morgen nog even hier en daar wat sleutelen aan me vespa:P
                    en nog ff goed schoonmaken;)

*edit

wanneer en hoelaat zijn de gumballers in zuidhorn?:P

Crullie
                    Donateur

@ Sieger, Vrijdag middag komen we door Zuidhorn, tijdstip weet ik niet.
                      Dat word dus net als vorig jaar wachten tot de Gumballers arriveren. :lol

TICKLING BARN

superindo
                      Bijdrager

ik heb mn ciao weer gemaakt:D

trekt weer goed op en heeft een beestachtige topsnelheid:D

er zat een klein krasje in mn cilinder waardoor hij minder kracht kreeg,
                        maar ik heb nu mijn koppakking er tussen uit gehaald en hij trekt weer prima:thumb

dus ik rijd nu zonder koppakking=)

weer helemaal klaar voor meeting 2008:D

LvDoni
                        Bijdrager

Grote kans dat ik even kom kijken, zonder brommert.. zal wel met de auto worden denk ik. Heb geen kar om de shit te vervoeren en aangezien ik die dag al vol gepland heb zit het er ook niet in.

@Sieger, eem offtopic, zag je laatst staan bij de brug in aduard.. stond daar weer eens te genieten van een biertje, en jij voor een brug die omhoog stond =)

diac
                          Bijdrager

het word zeker gezellig!
                            ik zie het al voor me, kom ik daar op de camping aan met Thomas en Fons, 2 van die lange slungels met een dwerg:lol

FonS
                            Bijdrager

btw, ik kom waarschijnlijk niet met m’n racer, maar met de schoolciao met accu-ontsteking
                              ding ziet er niet uit, maar is beter dan met lege handen aankomen…

heb gewoon te veel gezeur gehad met de racer (en nog steeds) blok loopt nog altijd niet goed, zit nog steeds een lek tussen cilinder- en cartervoet, achterwiel loopt ineens weer aan tegen het frame, moet nog het een en ander spuiten enzzz
                              en ik heb er echt geen zin in om me te haasten ermee 🙁 misschien dat ik hem wel mee neem naar de meeting in thorn, dat zien we dan wel weer.

heb net het blok uit de schoolciao gehaald, alles nakijken enzo, mooi in orde maken, accu’s opladen en dan ben ik er klaar voor

Edjuh
                              Bijdrager

Prima toch, en een accu-ontstekingbrommer is ook weer iets aparts om te zien.

Ik hoop weer op veel mensen dit jaar!

Bartjee
                                Donateur

Mijn ouders willen even wat duidelijkheid over de meeting hebben aangezien ze mij moeten rijden, dus even wat vraagjes:
                                  -Vanaf hoe laat vertrekken we richting camping? Eten we iets op de camping of stoppen we tussendoor bij een pizzazaak of friettent ofzo?
                                  -Aangezien ik liever niet teveel met mijn brommer rijdt (de kans dat hij afgepakt wordt is is iets te groot en dat wil ik niet riskeren en ten tweede als hij op de meeting komt heeft hij misschien pas max 5 km gereden) dus zou mijn brommer vanaf de meeting naar de camping misschien bij iemand in de auto kunnen of achterop een aanhanger ofzo?

Jammer genoeg kan ik niet meer blijven slapen maar ik blijf wel tot s’avonds op de camping:)

Alvast bedankt

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.