Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa Ciao Meeting 2008
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 64 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 12 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 juli 2008 om 17:20 #504238
Er heeft vast wel iemand een aanhanger. 😛
Slaapzak erin, zeiltje erover en een luchtgaatje overlaten voor wat zuurstof 😉
25 juli 2008 om 14:04 #504280http://vespa-ciao.nl/plug.php?e=events&m=details&id=1
Als iedereen die wel komt zich hier nou even aanmeld, dan hebben we een beetje een idee hoeveel mensen er gaan komen 😀
25 juli 2008 om 14:56 #504283Ja want er zijn tot nu toe nog best wel weinig aanmeldingen eigenlijk..
Ik blijf trouwens waarschijnlijk niet meer slapen (dit is vooral gericht op jelle!) want mijn ouders willen dan savonds weer naar huis. Blijf dus wel tot savonds laat aangezien ze nog uit eten gaan in groningen:P
25 juli 2008 om 14:57 #504284Bartjee :
Ja want er zijn tot nu toe nog best wel weinig aanmeldingen eigenlijk..Ik blijf trouwens waarschijnlijk niet meer slapen (dit is vooral gericht op jelle!) want mijn ouders willen dan savonds weer naar huis. Blijf dus wel tot savonds laat aangezien ze nog uit eten gaan in groningen:P
Als je nog wat leuke restaurantjes in groningen wil weten moet je ff roepen.
Ik zou ze naar Savantes sturen aan het kattendiep!
25 juli 2008 om 18:49 #504285ik stel nogmaals de vraag of ik (plus een vriend) misschien zou kunnen slapen bij een van de groningers?
gaat over de nacht van vrijdag op zaterdag! omdat ik geen 900 kilometer wil rijden in 1 dag.
rij ik dus vrijdag er naar toe, en zaterdag aan het einde van de dag weer naar huis.bij flick kon ik wel terecht, maar m’n passagier niet, dus ik hoop dat iemand plek heeft voor 2 man? (a)
ik neem natuurlijk gewoon m’n luchtbedje en slaapzak mee, dus ik heb alleen een stukje vloer nodig 😉25 juli 2008 om 18:52 #504286Ik heb plek voor 2 man bij een 2e huis van ons.
Is alleen wat verder in groningen.dus spreek me even aan op msn fons.
bij mij thuis kan namelijk niemand slapen…
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel25 juli 2008 om 19:15 #504287ik wil bij deze even zeggen dat het mijn helaas niet gaat lukken aanwezig te zijn 🙁 Ik zit met me werk, vervoer(heb geen geld voor trein omdat al me geld naar andere spullen is gegaan en gaat… vind het jammer, volgend jaar ben ik wel aanwezig hoop ik, maar dan heb ik me rijbewijs ook 🙂
25 juli 2008 om 19:24 #504288Die jongen die die binnenrotor op zijn citta heeft gebouwd waar laatst zon topic over was([url]http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=4641[/url]) gaat ook met ons mee omdat ie bij ons in het dorp woont en ik die ken.
Groetjes Freek
25 juli 2008 om 19:26 #504289gezellig
27 juli 2008 om 09:31 #504292Ik heb er een hard hoofd in, dat me Ciao nog af komt maark heb altijd mijn SimoCitta nog. Ik kwam zoveel roest tegen bij het afbijten dat het me verstanding lijkt om het lekker op het gemak te doen zodat ik hem netje kan afwerken met filler. Tis echt een hopeloos gevalletje, die Ciao van mij.
Hopen dat het net zulk weer is als dit weekend
Dat zou echt toppie wezen.27 juli 2008 om 18:04 #504297ik heb er ook een hard hoofd in mijne:S
had hem net helemaal optimaal met top snelheid van 90 kmph.
alles uigevijlt en nieuwe cilinder.
deed ik net vanmiddag wedstrijd tegen 2 scooters een derbi gp1 en een speedfight2,
dus ik rijd ze er uit, krijgt hij op z’n top een vast loper! achter wiel blokkeerde compleet:(
heel veel rook uit het blok en uit de uitlaat.dus heb ik m even laten staan en probeerde hem weer te starten en hij startte weer gewoon,
alleen trekt beetje minder goed op nu:(hoop hem voor de meeting nog ff helemaal in orde te krijgen
27 juli 2008 om 19:52 #504299Gezellig, dat word sleutelen zo vlak voor de Meeting :lol voornaamste is dat je er bent, hoe en waarop (zolang het maar een Vespa is) maakt niet uit.
TICKLING BARN27 juli 2008 om 19:55 #504300er is niet toevallig nog een slaapplaats te regelen of nog een plekje vrij?
ik kom met de trein samen met G-no..
ben maar een kleine mannetje dus neem niet veel plaats in haha 😛(ik wil ook best betalen eventueel)
27 juli 2008 om 20:05 #504301superindo :
ik heb er ook een hard hoofd in mijne:S
had hem net helemaal optimaal met top snelheid van 90 kmph.
alles uigevijlt en nieuwe cilinder.
deed ik net vanmiddag wedstrijd tegen 2 scooters een derbi gp1 en een speedfight2,
dus ik rijd ze er uit, krijgt hij op z’n top een vast loper! achter wiel blokkeerde compleet:(
heel veel rook uit het blok en uit de uitlaat.dus heb ik m even laten staan en probeerde hem weer te starten en hij startte weer gewoon,
alleen trekt beetje minder goed op nu:(hoop hem voor de meeting nog ff helemaal in orde te krijgen
Klinkt heel erg als een warmlopertje. Zullen nu wel aardige krassen in je cilinder zitten dan.
27 juli 2008 om 20:39 #504302wie gaat er allemaal met de auto en kan mij eventueel van de camping naar het station brengen zondag?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.