Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao Meeting 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao Meeting 2008

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

is dat die gast met een kartblok eronder?

Herr Flick
      Topic starter

Ja, 100cc kart blok

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

hansieb
        Moderator

Cool 🙂

Ik weet het niet maar mijn reedvalve gaat never afkomen volgens mij….

Denk dat ik maar met de 43mm DR kom, of ik moet morgen maar eens druk bezig met de reedvalve.

Martijnvanheerde
          Donateur

Duik de schuur in dan!:D

VespaAvanti
            Donateur

Ik heb ook echt heel veel zin in de meeting, wordt m’n eerste keer:D
              Maandag de 28e gaan m’n broertje, ik en een vriend op vakantie met de Vespa, we rijden dan in één dag van Nederweert (limburg), naar Franeker (Friesland)8)
              Dat is +/- 300 km:D
              Die zaterdag komen we dan naar de meeting vanaf de camping in Franeker:thumb
              Hopelijk halen we het op tijd, is wel ff 90km:con
              Achja, is een kwestie van vroeg vertrekken;)

hansieb
              Moderator

Avanti blijf je pitten op de camping ?

Ik zou wel ff wat aangeven zodat je iniedergeval een slaapplek hebt zaterdag op zondag!

En houd in je achterhoofd het is een meeting , oftewel mondje open en niet stilletjes aan de kant staan :bier !!!

st3yn
                Bijdrager

Wordt er trouwens nog een tent geregeld ofzoiets? Ik woon dan wel in Groningen maar het lijkt me toch wel tof om in een tentje te pitten met wat mensen 😀

hansieb
                  Moderator

Steyn je kan bij Alex en mij in de tent maffen.

Ik ga deze week reseveren ff luchtbed en nogwat mee 🙂

4 persoons tent maar we gaan niet lepeltje lepetje liggen dus jij mag in het midden 🙂

Dan ken jij dus mooi in het midden slapen 🙂 Tent is btw goed en blijft gewoon droog!

st3yn
                    Bijdrager

Nice! =)

Heb er zin in, ik baalde vorig jaar echt toen ik niet kon komen! Wel even m’n ciao afmaken nog 🙂

G-no
                      Donateur

ik hoop echt dat ik kan komen, aleen nog ff pappie en mammie overhalen dat ik nog een paar daagjes langer aleen thuis mag blijven (zij gaan op vakantie, ik moet nakomen) zodat ik met de trein naar grunn kan:)

FonS
                        Bijdrager

ik wilde vrijdag naar groningen rijden, dan daar blijven slapen ergens en zaterdagavond weer terug rijden, want het is toch zo’n 900 km in totaal… en om dat nu in 1 dag te rijden, ben ik helemaal kapot :p

ik weet niet of ik misschien bij één van de groningers kan slapen van vrijdag op zaterdag ? (ik + een vriend)
                          anders ff hotelletje zoeken

superindo
                          Bijdrager

ik heb net eergisteren nieuwe cilinder ontvangen en gemonteerd,

inlaat, krukas en poorten uitgevijlt.:D

vanmiddag alleen nog ff afstellen

dus ben helemaal klaar voor de meeting 2008!:bier

VespaAvanti
                            Donateur

hansieb :
                              Avanti blijf je pitten op de camping ?

Ik zou wel ff wat aangeven zodat je iniedergeval een slaapplek hebt zaterdag op zondag!

En houd in je achterhoofd het is een meeting , oftewel mondje open en niet stilletjes aan de kant staan :bier !!!

Nee, wij gaan s’avonds gewoon weer terug naar de camping in Franeker;)
                              Leuke tent heb jij trouwens, is precies dezelfde als dat wij vorig jaar hadden toen we naar Franeker op vakantie gingen met de Vespa, dit jaar hebben we een 2x zo grote8)

En nee, we zullen niet stilletjes aan de kant gaan staan kijken:lol
                              Effe voor de duidelijkheid, we komen dus met z’n 3en:thumb

G-no
                              Donateur

heeft er iemand nog een plaatsje over in de tent?(a) ik kom met de trein maar heb dus geen zin om op dezelfde dag heen en terug te gaan:@

hansieb
                                Moderator

Ja je kan naast steyn slapen 😛 kan makkelijk met zen 2en in het middenpad

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.