Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao Meeting 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao Meeting 2008

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Donateur

En ik ben er ook sowieso!:D Hoop dat mijn racer tegen die tijd klaar is..
      Als ik kom ga ik waarschijnlijk ook mee naar de camping:thumb

hansieb
      Moderator

Stappen mot ook maar weer 😛 dik asowen door de stad hehe

CiaoSTB
        Bijdrager

Off-Topic: Heb altijd in slochteren (naast harkstede) gewoond en me ciao komt uit harkstede, toevallig van iemand hier?:D

ArvidW
          Donateur

Ivar en ik zullen er niet zijn, we zitten dan in Croatie… (hmm, hoef ik dat zij-inlaat blok ook niet af te maken:lol)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Wouz-LwB
            Donateur

Jammer !

sieger
              Bijdrager

ik ben er cker bij:D
                mischien ook wel op de camping maar moet dan maar ff kijke of ik dan geld heb:P

peter139
                Bijdrager

Ik kom ook naar de meeting. Kheb er zin in.

.-{2F4OV}-.

Mooi:D

Wordt een drukke bedoeling!!:thumb

VespaAvanti
                    Donateur

Ik heb een idee,
                      Mischien kan iemand een lijst maken, net zoals in het ”Zomermeeting Limburg” topic, waarin iedereen staat die komt:thumb
                      Ik vondt het wel een leuk idee, stel dat jullie het niks vinden dan is dat jammer maar meer ook niet;)

AC RACING
                      Moderator

opzich wel een leuk idee, alleen zie ik em dan liever net ff iets uitgebreider..
                        hiermee bedoel ik dan dat aangegeven wordt wie er : allemaal komen, wie er gaan gumballen, wie er op de camping blijven overnachten, wie mischien komen enz..

VespaAvanti
                        Donateur

Kijk, zo vul je elkaars ideeën goed aan!
                          Zeer goed idee:thumb
                          Mij lijkt het dan verstandig om het in de beginpost te plaatsen;)

G-no
                          Donateur

misschien ook fijn om er iets van een foto bij te doen, weet je ongeveer wie wie is op de meeting:)

ik heb er zin in:D

diac
                            Bijdrager

@ vespaAvanti, idd wel handig zo’n lijstje.

@ G-no, ik zou er ook nog een heel levensverhaal bij typen, volgens mij geil je gewoon op die foto’s :P:pest

ik heb er ook al erge zin in, ik probeer met de vespa te komen.. als het niet lukt kom ik zowiezo toch 😉

TimoO_
                              Donateur

ja doe ook levensverhalen! ik geil op levensverhalen :pest

Edjuh
                                Bijdrager

Iedereen moet ook een slagzin verzinnen, en de top 3 slagzinnenverzinners moeten ter plekke een gedicht voordragen, en wie daarvan wint mag patat halen.

Op zich leuk die foto’s enzo, maar ik denk ten eerste niet dat iedereen meewerkt, en ten tweede komen er ook veel mensen die nauwelijks posten of uberhaubt niet op de site actief zijn maar wel de boel in de gaten houden.

Veel mensen kennen elkaar nu ook al van voorgaande meetings e.d, maar gelukkig komen er nu ook veel meer mensen die er voorgaande jaren niet waren.

Toen ik vorig jaar aankwam zag ik geen bekenden maar alleen maar wel veel mensen die met zichzelf en hun eigen groepje bezig waren, niet dat ik zo graag aandacht opeis ofzo maar de sfeer vond ik niet optimaal qua openheid, het was een beetje kat uit de boom kijken en vooral niet teveel interesse in de anderen tonen. Dat werd later wel beter natuurlijk, je moet ook een beetje het ijs breken en later waren er natuurlijk wel veel bekenden, maar ik hoop dat men dit jaar wat minder een soort houding aannemen van: jij eerst ofzo.

Zo timo, dat is mn levensverhaal voor je, en jullie ken ik sowieso al dus dat zal geen probleem zijn(vechten?).

Uitzoeken wie wie is a.h.v brommers is ook wel grappig trouwens, ik zou zeggen maak er een sport van.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.