Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao Meeting 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao Meeting 2008

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Crullie
    Donateur

Op Camping Grunostrand mag heel veel ze zijn wel wat gewend, er worden ook heel veel studenten groepen de hele zomer toegelaten en die kunnen er ook wat van, zolang we alles netjes achter ons opruimen en na 11uur s’avonds niet te veel lawaai hebben is er geen vuiltje aan de lucht.
      En daarbij zijn de vaste camping gasten van het soort volk dat zelf ook vaak genoeg de bloemetjes buiten zet in de nacht.8)

TICKLING BARN

Mike
      Bijdrager

kijk aan:D no worries mensen haha

Mike

hansieb
        Moderator

Wordt dus weer dikke lol :bier

Dit keer moeten we wel ff de drankvoorraad goed regelen en maybe die snackbar van te voren ff bellen dat we met 25 man eraan kome hehe 😀

Onbijt moet ook nog even geregelt worden aangezien het dan dus zondag is!

KennyVespa
          Bijdrager

ik ga ook heel miss meej naar de camping lijkt me wel lachen 😀

LeMoN
            Bijdrager

Hey, ik heb het er nog niet over gehad met mijn ouders, maar ik wil dus graag komen naar de meeting xD! Ik kom daan hoogst waarschijnlijk met de trein, of ik moet iets kunnen regelen dat mijn pa mijn naar iemand hier in de buurt brengt en dat ik daarmee mee kan rijden, met de citta in de aanhanger of in de bus of whatever. Ik wil dan ook graag blijven slapen op de camping etcetera, maar is het een probleem als ik dus zonder brommer kom en ook mee ga naar de camping xD?

Mike
              Bijdrager

welnee, gezelligheid!

maar geloof me, met je brommertje komen is zoooooveel leuker! maar je woont wel idd kompleet aan de andere kant van die diagonaal van groningen over ons landje gezien haha

succes:P

Mike

LeMoN
                Bijdrager

ja daarom! Ik heb wel al even arvid ge-pmed, maar hij weet nog niet zeker of hij weer een auto met aanhanger etc heeft! En mijn vader is wel bereid om 2x op en neer naar EHV te rijden maar groningen vind hij toch wat te ver xD En dat kan ik begrijpen. Het is wel enigzins balen dat ik nog geen rijbewijs heb 😛 alhoewel ik op 2 augustus net 5 dagen 18 ben xD!

hansieb
                  Moderator

Lemon je kan zonder brommer komen, maar maak goede afspraken bij wie je dan bijv achterop kan…

Naad
                    Bijdrager

Ik zal er zijn,
                      krijg dinsdag mn ciao,
                      dus rond 2 augustus zal hij al enigszins niet meer std zijn 😀

LeMoN
                      Bijdrager

Ja dat zal ik dan zeker doen hansieb. maarja dat komt dan wel tegen die tijd…

more power
                        Bijdrager

waar is in sittard de meeting? Wil dat wel eens bekijken. Dan neem ik ciao ook mee. Morgen is de meeting? Locatie svp even doorgeven, zal er zeer zeker zijn dan.

Edjuh
                          Bijdrager

Verkeerde topic, dit gaat over de groningen meeting in augustus.

more power
                            Bijdrager

ik las straks iets over sittard meeting en nu vind ik het niet meer. Weet iemand daar wel iets meer van?

.-{2F4OV}-.

Kwil naar de camping!!!:lol

Word zeer gezellig dit jaar! Of ik kom weer met kevin of ik ga met pim (gane met 100cc SimoCiao) van het forum.

Komt helemaal goed! Kweet iig cker dat het dit jaar nog iets bruter duraan toegaat.. dan met da tamme 43mm Pinasco 19mm ReedValve ciaotje van mij van vorig jaar:D

Wouz-LwB
                                Donateur

Haha neem die gekke vonckje ook mee man !

Waarschijnlijk heb ik het al gefixed zodat ik 2aug erbij ben en dus ook op de camping helemaal leplazerus ben met die gekke whisky-sil 😛

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.