Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao Meeting 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao Meeting 2008

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

B.A.S.
    Bijdrager

Kan je de vesp ook per trein vervoeren als fiets? het is maar een idee..

HELLRAISER
      Bijdrager

Nee

.-{2F4OV}-.

Helaas dat kan niet;)

Maar kheb wel errug zin in de meeting! Lekker kletsen en sprinten! Daarna lekker bieren en gras inhaleren:thumb

Dan lekker uit in Groningen:lol Khoop dat kevin de taxi dit jaar clean houdt:lol:bier

hansieb
          Moderator

Hahahahah

Gaat vonkie ook weer mit ? drukke bende dit jaar op de camping denk ik!

Wouz-LwB
            Donateur

Hoop zo dat ik dan terug ben van vakantie !:o

Jelle
              Moderator

je zorgt maar dat je terug bent!

superindo
                Bijdrager

is er geen buitenkartbaan / race baan in de buurt van groningen?
                  ik ben wel eens in ulrum geweest, misschien dat zo iets mogelijk is,
                  maar dan dichterbij:)

hansieb
                  Moderator

Tever weg denk ik, camping is bij harkstede 🙂

Zal wel weer gezellig worden hehe

KennyVespa
                    Bijdrager

@kenny
                      Vorig jaar was het ook uit onze zak he 😉 maar hiervoor moet weer een heel plan opgezet worden van wie gaat er stemmen en wie niet wil iedereen stemmen.

Ik denk gewoon dat het weer een keuze word van de mods waar er dit jaar weer ruim genoeg van rondlopen en een winnaar uitkiezen. Ik hoop dat we dit jaar weer samen een leuke dag ervan maken.

@buxy
                      Nu weten we dat jij een rollerbank hebt, aangezien dat echt ene hele leuke aanvulling voor de dag is zou het leuk zijn als je die beschikbaar zou kunnen stellen.

Dit jaar hopen we er nog een beter georganiseerde dag van te maken, met nog meer mensen en nog meer lol!

P.s ik raad ook mensen aan om SAVONDS naar de camping te gaan :bier

wat een fucking bullshit hans egt waar, wtf is er nu zo moeilijk aan om iedereen die wil stemmen te laten stemmen, alle stemmen tellen en de persoon die de meeste stemmen heeft de prijs te geven, of heb je liever dat de persoon die jouw keuze krijgt ook wint ofwat?

ik vind het een beetje moeilijk doen over iets heel makkelijks, en als er 1 euro moet bijgelegd worden voor de prijzen doet iedereen dat ook wel, iedereen kan een euro missen. voor zoon overgetelijke dag ;):D

speedbuxy
                      Bijdrager

Ja ik vind ook stemmen hoor je aan het volk over te laten en niet de macht geven aan 4 of 5 bazen die erover bepalen.
                        Als ik daar met een mooie vespa zou hebben staan lijkt het win gevoel me ook beter als ik weet dat ik echt gewonnen heb aan meerderheid van de stemmen en niet door middel van een beslissing van een paar personen.

En als het finacieel niet lukt lijkt de 1 euro bijdrage die kennyvespa ook noemt wel haalbaar sowieso zou er een poll of topic geopend kunnen worden met een vespaciao bankrekening waar een vrijwillige kleine donatie gedaan kan worden voor de meeting om de prijs die er te winnen valt mooier te kunnen laten zijn of bv meer prijsjes uitloven voor bv hoogste record op mij rollerbank en als de orgineel 50cc sprint straks nog goed op bloeit qua deelnemers bv.

En er zijn genoeg mensen die meedoen en dus ook kunnen winnen en 1 of 2,50 euro is niks maar met velen bij elkaar kan het een leuk bedragje zijn;)

Jelle
                        Moderator

even over de camping…

ik weet niet of het verstandig is dat iedereen daar heen komt, ik hoop zelfs dat we wel terug mogen komen met al die herrie bakken:?

Eigenlijk mogen ze daar bij die gare camping niet zeiken, maar je weet het nooit.

hansieb
                          Moderator

@buxy, kenny

Misschien kunnen we wel een soort stemlijst maken, die je dus kan gaan invullen. Vorig jaar kwamen de prijzen uit eigen zak, daarom is er toen gekozen om dus als admins iemand uit te kiezen.

@jelle

Zoveel lui zullen er ook weer niet komen reken op de mensen van vorig jaar 🙂 weer gezellige bende dus.

Jelle
                            Moderator

:bier ja dat was zeker gezellig…

maar het is niet de bedoeling dat we daar straks met 50 man zitten/staan :relax

hansieb
                              Moderator

Zullen er dit jaar wel weer een paar meer zijn 🙂 maybe wat duitsers enzo.

Lijkt me niet erg vorig jaar hielden we het ook netjes!

Mike
                                Bijdrager

ja idd , we hebben niet 1 keer iemand gezien die ons kwam vertellen dat we ff kallem an moesten doen!

en dit jaar gewoon we gewoon weer heen hahah,

ik zal binnekort ook maar eens een Gumball 2008 topic open slingeren.

ben heel benieuwt wie er dit jaar meerijden. ik denk dat er al meer animo voor is al vorrig jaar.:D

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.