Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa Ciao Meeting 2008
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 64 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 12 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 april 2008 om 12:13 #502752
Hans en ik hebben een leuk ideetje voor de meeting 2008, zullen we apperatuur huren waarmee je sprinttijden vast kan leggen?
Kan iedereen leuk sprinten maar ook serieus en een beetje professioneel.
Heeft iemand die apperatuur liggen ? Anders moeten we het (duur) huren…
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno6 april 2008 om 12:20 #502753Ik vind dat alleen leuk als we ook een legaal terrein hebben,
stel er komen mensen/politie etc aan (ik zeg stel) en we moeten toch weg wat dan ?
als we wel op de normale plek zitten zoals vorige 2 jaar, heb ik dat liever gewoon met een stopwatch en iemand die dat bij houd.
ipv het materiaal wat voor mij niet echt veel toevoegt.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 april 2008 om 12:27 #502754Thomas volgens mij is het gewoon niet mogelijk om een legaal terrein te scoren.
Ik kan het nog vragen maar ik gok dat het toch echt niet gaat baten.
6 april 2008 om 12:31 #502755Voor mij geeft het geen meerwaarde als er een paal staat met een tijd op, dit gaat zowiezo best wat geld kosten en ik denk niet dat “iedereen” van de meeting gaat sprinten ?
denk aan de vorige meetings.
ik denk nog steeds dat een echte stopwatch en iemand die de tijden bij houd ook príma is!.
heb 100x liever legaal terrein dan een paal voor de tijden ?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 april 2008 om 14:04 #502756zijn er ook al andere activiteiten op de meeting? zoals ik al eens voorgesteld heb, van wie het snelste een blokje kan reviseren, of een blokje onder een ciao kan uithalen en er weer onder zetten.
en dit jaar thomas moeten we wel wachten met uitdelen van snelste en mooiste brommer, want vorig jaar was het al na een uur weggeven wat ik een beetje onnozel vond :S,
gewoon iedereen laten stemmen op de mooiste brommer, en is die persoon al weg dan word die opgestuurd heel simpel.
en op de snelste hetzelfde, gewoon op einde van de dag weggeven,
6 april 2008 om 14:35 #502757Ik vind dat dat op het hoogtepunt van de dag moet, als het maximale aantal mensen aanwezig is. Aan het eind is degene die de prijs verdient misschien al weg.
6 april 2008 om 14:44 #502758maar wel dan iedereen laten stemmen he, en niet aleen admins, egt iedereen he
dat is het eerlijkste
6 april 2008 om 16:55 #502762Ik moet ook komen hoor ik net 🙂
6 april 2008 om 17:00 #502763ik zat net ff filmpje van de meeting te kijken damm wat krijg ik er weer kriebels van;)
dit jaar word leuk:rules=)6 april 2008 om 17:44 #502765@Kenny vespa.
Dat zijn idd zeer leuke toevoeging snelste blokjes eronder weg halen, reviseren vind ik weer net wat minder maar zou zeker wel leuk zijn om zulke evenemetjes erbij te hebben.
En hoeft niet eens een prijs aan vast te hangen maar puur voor de eer en desnoods de winnaars een weekje lang op de homepage van het forum vermelden als de winnaars van;)
Ook het stemmen ben ik totaal met je eens dat moet net zoals bij bikers build off gaan gewoon iedereen laten stemmen en dan idd zoals edjuh zegt op het hoogte punt van de middag de uitslag bekend maken.En het legaliseren verhaal zijn er al eens een paar wel bespraakte personen langs wat grote evt gegadigde bedrijven langs geweest om het persoonlijk te gaan vragen of er wat te regelen valt?
Want persoonlijke benadering werkt het beste dan kan je het beste goed en duidelijk uitleggen wat het voorsteld en dat het niet super groot is en dat het voornamelijk bekenden zijn van elkaar en ook dat een hoop al 20 en zelfs 30 zijn, dat zijn namelijk dingen die erg veel uitmaken;)
Is omdat de gemeente sowieso over veiligheids eissen begint te zeuren anders had je zelfs daar nog wel een kans bij gehad.6 april 2008 om 17:47 #502766als ik hier zo de reacties een beetje lees krijg ik er meer en meer zin in!
leuke activiteiten en animo!
ik hoop dat ik daar geraak!
6 april 2008 om 19:53 #502767speedbuxy :
@Kenny vespa.
Dat zijn idd zeer leuke toevoeging snelste blokjes eronder weg halen, reviseren vind ik weer net wat minder maar zou zeker wel leuk zijn om zulke evenemetjes erbij te hebben.
En hoeft niet eens een prijs aan vast te hangen maar puur voor de eer en desnoods de winnaars een weekje lang op de homepage van het forum vermelden als de winnaars van;)
Ook het stemmen ben ik totaal met je eens dat moet net zoals bij bikers build off gaan gewoon iedereen laten stemmen en dan idd zoals edjuh zegt op het hoogte punt van de middag de uitslag bekend maken.En het legaliseren verhaal zijn er al eens een paar wel bespraakte personen langs wat grote evt gegadigde bedrijven langs geweest om het persoonlijk te gaan vragen of er wat te regelen valt?
Want persoonlijke benadering werkt het beste dan kan je het beste goed en duidelijk uitleggen wat het voorsteld en dat het niet super groot is en dat het voornamelijk bekenden zijn van elkaar en ook dat een hoop al 20 en zelfs 30 zijn, dat zijn namelijk dingen die erg veel uitmaken;)
Is omdat de gemeente sowieso over veiligheids eissen begint te zeuren anders had je zelfs daar nog wel een kans bij gehad.@kenny
Vorig jaar was het ook uit onze zak he 😉 maar hiervoor moet weer een heel plan opgezet worden van wie gaat er stemmen en wie niet wil iedereen stemmen.Ik denk gewoon dat het weer een keuze word van de mods waar er dit jaar weer ruim genoeg van rondlopen en een winnaar uitkiezen. Ik hoop dat we dit jaar weer samen een leuke dag ervan maken.
@buxy
Nu weten we dat jij een rollerbank hebt, aangezien dat echt ene hele leuke aanvulling voor de dag is zou het leuk zijn als je die beschikbaar zou kunnen stellen.Dit jaar hopen we er nog een beter georganiseerde dag van te maken, met nog meer mensen en nog meer lol!
P.s ik raad ook mensen aan om SAVONDS naar de camping te gaan :bier
6 april 2008 om 20:46 #502770Gaan jullie kamperen? VET!
6 april 2008 om 20:49 #502771Vorig jaar kon ik niet vanwege vakantie, maar dit jaar natuurlijk wel

Heb net weer even een paar Vespa Ciao meeting filmpjes gezien en ik krijg echt de kriebels al weer 😀
17 april 2008 om 12:04 #502890Ik ben der ook bij:)
nu alleen nog ff een blokkie bouwen voor de zzt en gumbal:P
iemand suggesties voor een betrouwbaar redelijk snel blokkie?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.