Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa Ciao meeting 2007 Foto’s en comments
- Dit onderwerp bevat 146 reacties, 39 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door LeMoN.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 augustus 2007 om 17:54 #511671
Klopt!! Is allemaal zeker waar.
Het was zeeeeer de moeite waard, om 40 liter benzine te verstoken, 18 uur op de brommer te zitten en een houten kont te krijgen.. Allemaal om naar de meeting te komen. In totaal hebben we 570 km gereden. De terugweg ging allemaal super goed :D, hele stukken op de weg gereden waar de auto’s 80 reden, zodat we niet steeds allemaal opa’s en oma’s overhoop hoefde te rijden met 65 km/h. (1 keer viel er zlefs iemand van zijn fiets van schrik :o)De meeting was inderdaad super gezellig en heel gaaf om al die mensen te zien achter die (soms) wazige nicknames (Herr Flick.. Alo Alo.. ;)). En natuurlijk iedereen uit de randstad, altijd gezellige lui :D. wil er alsjeblieft iemand voor Mike een blik braadworsten kopen…? (jelle..?).
Al met al, super gezellig!!!
Btw, Respect voor Eddi, Tonni, Barry, Crullie en Jelle om zo’n grote groep pubers met hun problemen een dag lang (!) aan te moeten horen. Jullie zijn stuk voor stuk geweldige gasten!
6 augustus 2007 om 18:40 #511672haha wat een foto’s arvid.. ik vroeg me al wie nou de reeks foto ad in mijn malle bui:lol
maarre 40 liter bezine? das wel redelijk voor schakel en scooter
toad had op terug weg 5,3 liter egt verbruikt
ik en jelle ong een halve tank meer denk ik.. zo zie je maar dat het verschil tusse een fokt op ( opgevoerde :lol ) en een std ciao best mee kan valle..
Mike6 augustus 2007 om 18:55 #511673Mike, 40 liter benzine met zijn 2’en hè….. 😛
Scooter reed op heenweg 1 op 18 gemiddeld, terugweg soms zelfs 1 op 21
NSR reed op heenweg 1 op 28 gemiddeld!:o Terugweg zal iets minder zuinig geweest zijn, maar zeker 1 op 25 bij elkaar gemiddeld:P (en dat met een 18mm carb hè… :D)AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno6 augustus 2007 om 19:32 #511674Ach, ons ouwe knakkers moet je zien als overjarige pubers… is niet veel anders hoor:lol
@hansieb; die gedrevenheid is omdat je op die leeftijd geen betere hobby kunt bedenken, met treintjes spelen doe ik over een jaar of 20 pas weer;)
6 augustus 2007 om 19:46 #511675Toch zie je wel meer gedrevenheid en passie bij de wat ouderen 🙂
Kon ook nog een stukkie achterop bij ivar , was wel humor gaan jullie btw de jetforce nog volplakke met malossi stickers?
6 augustus 2007 om 20:00 #511676d’r Zit nu een MHR spadbordlapje op (a) En voor de rest zit er een MHR spadbord op:P
Maar het is een geleende scooter, dus die willen we niet geheel verneukt terug geven:lol
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno6 augustus 2007 om 20:06 #511677Haha naja tis en blijft een jetforce (a) met die stickers word die alleen maar mooier.
@eddi tja opgevoerde treintjes zeker
6 augustus 2007 om 21:03 #511678eddi :
Ach, ons ouwe knakkers moet je zien als overjarige pubers… is niet veel anders hoor:lolIk wou net zeggen, ik heb nooit zulke kinderachtige mensen ontmoet als jullie!:baby
En wat betreft ‘aanhoren’, daar heb je de oudjes juist voor, die hebben leuke verhalen.
Opgevoerde merclins hehehhehe:)
6 augustus 2007 om 23:03 #511680hier de foto’s die ik heb gemaakt tijdens de meeting:

7 augustus 2007 om 00:07 #511690Toad :
nou, ik ben ook weer terug… we waren om 9 uur al in alkmaar maar ik moest nog een uurtje werken :S… halfpouly was in tweeen gescheurd een kilometertje of 15 na de afsluitdijk :(, de rest werd ik geduwd door jelle en Gefret…
daarna bij Mike zijn halfpoully geinstalleerd en dacht dat het goed was… rij ik weg en neem gas terug ineens remt dat ding als de nete en was niet een rem ofzo, ik hoor ook veel getik uit me cilinder 🙁btw : hans heb jij m’n ciao gisternacht niet stiekem aangeraakt? 😀 ongelukslul 😛
Denk et 🙂
Hij liep wel goed heb er op de meeting nog op gereden reed lekker 60 ofzo , iets andere rolletjes nog en een iets zwaarder cilinder ( 41 dr /41 paiwai ) en dan loopt die als de brandweer
7 augustus 2007 om 00:14 #511691hey hansiebje lekkere cilinders raad je aan zeg….
41dr en 41 paiwai tsss kan hij beter een 43mm DR evo nemen, dat gaat tenminste echt snel 😛7 augustus 2007 om 00:29 #511696Verkijk je niet op de 41mm DR hoor!! Ik zelf heb daar in het verleden erg goede resultaten mee gehaald, is echt een top cilinder, vooral als je de 4 boosters doortrekt in het carter (en door freest in de cilinder).
Dat is de enige cilinder waar ik ooit één keer de 100 aangetikt heb met mijn 1:7,5 vertanding.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...7 augustus 2007 om 00:37 #511699ik ga in de toekomst die 41 polini van jmpb halen, maar eerst ga ik denk ik een polini voorvario bestellen… die mallosi voorvario komt me de strot uit en het busje heeft er ook vlink aan moeten geloven in wieringerwerf op de terugweg…
7 augustus 2007 om 00:43 #511701@jelle
Duidelijk nog nooit een 41 dr gehad 😛 dat ding is lekker. Toad had net wat meer vermogen nodig die proline begon pas bij de 60km echt wat te doen terwijl die wel op zen eind overbrenging was.
Die 41 polini is echt een rap ding dan gaat die wel weer knoeihard
7 augustus 2007 om 00:46 #511702Wat vinden jullie van mijn aangepaste tekstje op de frontpage??
(ik vond het wel grappig..)**EDIT** zag dat er ook alweer aan toegevoegd is (Mike zeker gedaan?)
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.