Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao meeting 2007 Foto’s en comments

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao meeting 2007 Foto’s en comments

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 147)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

Barend jou citta is wel multicolor heh 😛 grijze velg en gele velg, met goud zwart en nog meer geel 😛 ik vind het wel jammer dat je geen framecovererop hebt zitten en ik vind een noppenband niets 😛

barend f
      Bijdrager

LeMoN :
        Barend jou citta is wel multicolor heh 😛 grijze velg en gele velg, met goud zwart en nog meer geel 😛 ik vind het wel jammer dat je geen framecovererop hebt zitten en ik vind een noppenband niets 😛

tja.. ik ben kok en heb/had er niet veel tijd voor!!
        framecover was te verneukt geen tijd om niewe te fixen( of goede 2de handse)
        ik heb in 3 dagen tijd, van een ziek barrel dit gemaakt!ik vind het er nog wel leuk uitzien!)
        niet moeders mooiste maar ja heb me best gedaan!!
        (anders had ik hem wel laten coaten!.)
        :thumb

Crullie
        Donateur

Tonni :
          Crullie!! Ik heb je gemist op de meeting?? Of was je er wel?

Nee, ik werd helaas zaterdag om kwart voor twee van de weg getrokken door 2 dienders, en na wat brugman gelul mocht ik dan terug lopen, ze geloofden mijn verhaal dat ik ff een testritje ging maken om alles te controleren om vervolgens alles uitelkaar te halen om te spuiten, en omdat mijn Ciao de wielen in de spuitplamuur staan en het frame in de loodmenie was het verhaal wel kloppend. Toen vroeg het broekie van het stel: Kun je niet ergens anders testen ?, waarop ik vraag, Waar dan ? wisten ze niet.
          Dus ik zeg: Mijn vrijheid is dus afgenomen als Nederland’s staatsburger om mijn eigen brommertje te checken voor ik hem laat keuren. Nu begint de oudere agent te lachen en zegt: Met deze uitlaat en zonder achterlicht komt het niet door de keuring !. Dus ik weer heel seriues Klopt ! maar deze 2e hands uitlaat was voor nu ff stukken goedkoper als een originele en het achterlicht ligt klaar in de schuur.

Lopen verder……..,…, was daarna het vriendelijke verzoek van de gezachsdienders.
          Of te wel vreselijke mazzel. 8)
          Ik wou daarna wel met de outo komen, maar niet gekomen omdat mijn kop op chagarijnig stond en zonder Ciao op de meeting is zoooo leeg.

Dus mijn Meeting was in Zuidhorn en op de Camping :thumb

En ik vond deze de mooiste van Zuidhorn. :thumb 82km/uur met een 41mm LC Polini.(persoonlijk geklokt met mijn auto.

Het beste bier van het hele weekend Zuidhorn.

Flick in Motion en zeer snel !!

Tiffany Italjet met Ed en heel veel zorg :thumb.

Voor mij was het zeker een te gek weekend. :lol

TICKLING BARN

Edjuh
          Bijdrager

Eindelijk een foto van mij:lol

Wat ik nog even kwijt wil, toffe mensen zijn jullie allemaal! Ik wil het nooit meer missen en hopelijk gaan de afwezigen ook zo denken.

Volgende keer wil ik niet meer alles op het laatste moment afmaken zodat ik wat meer stamina heb(want bijna 24 uur op incl. sleutelen, rijden, lullen, drinken, lopen etc. is toch wel slopend).

En bijna het hele admin team bij elkaar, dat was ook gaaf.

btw. melige tekst op de voorpagina: de vespa ciao.nl meeting 2008 zit er aan te komen, helemaal waar.

hansieb
            Moderator

Haha jah het was een bonte verzameling.

Edjuh ik kom je kop persoonlijk nog even terugbrengen naar amsterdam!

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

filmpjes ???

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

barry
                Donateur

Heeft er toevallig iemand de lopende pulse-jet gefilmd??

Edjuh
                  Bijdrager

Filmpje staat op youtube, maar duurt ff voor hij beschikbaar is denk ik.

Barry, ik dacht van wel, maar kan hem nu niet vinden, miss later.

edit: http://nl.youtube.com/watch?v=glA2-GIX5dY

Toad
                    Bijdrager

leuk filmpje ed 😀

diac
                      Bijdrager

leuk filmpje howr.. jammer dat deze meeting in groningen was, anders was ik zeker wel gekomen om eens kennis te maken met jullie, zou mijn eerste keer zijn!

offtopic: weten jullie toevallig waar de 2008 meeting word gehouden volgend jaar?

LeMoN
                        Bijdrager

Leuk filmpje edjuh! En dat stukje naar die vreetschuur is echt vet gewoon met zoveel ciaotje’s enzo over de weg heen scheuren 😛

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

vet hoor edjuh 😀

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

KennyVespa
                            Bijdrager

heftig bruut filmpje 😀

kijk tonni scheuren bij de 4 minuten, egt megavet, zit er gewoon super chill op :P,

ben egt blij geweest dat ik van dit spektakel mocht genieten :D, ben volgend jaar er zeker weer 😀

Toad
                              Bijdrager

ff fotootje met webcam genomen, zo ziet m’n half pully eruit…

LeMoN
                                Bijdrager

LOL das niet gezond 😛

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 147)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.