Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao loopt niet knalt wel met cpvv en nieuwe spie

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa ciao loopt niet knalt wel met cpvv en nieuwe spie

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

David357
    Topic starter

Ik zal me eerst voorstellen,
      Ik ben David van de Ven 16 jaar en ik woon in Nieuwegein.
      De Ciao heeft 2 jaar geleden goed gelopen toen een jaar buiten laten staan.
      Hij liep dus niet meer bleek dat mijn contactpunten helemaal verot ware.
      Dus condensator en de contactpunten weg gehaald en een cpvv gemonteerd.
      Even geprobeert, maar bleek mijn spie ook kapot tezijn dus nieuwe gemonteerd, en ik kan hem weer aan rennen.
      Blok schoon gemaakt carb ook is trouwns een 1313 delorto nieuwe brandstof maar nee heelveel proberen te afstelen,
      maar het werkt niet. Als je ermee rent knalt hij soms niet en dan ineens komen er flammen uit de carb en de uitlaat. Ik weet het echt niet meer de plaatselijke scooter chop wist het ook niet dus help mij A.U.B.

SpeedyVespa
      Donateur

condensator KAN alsnog kapot zijn, had ik eens, nieuwe op JMPB bestelt, maar was ook kapot.
        Krijgt ie benzine? heeft ie vonk?

David357
        Topic starter

Bedankt Seafire, maar ik bedoel dat er geen condensator meer opzit.
          Omdat dat niet nodig is als je een cpvv hebt,
          En hij vonkt wel aangezien hij knalt maar het lijkt wel of hij niet optijd staat maar met een cpvv moet die van zich zelf al optijd staan, brandstof toevoer is oke

W-Y
          Bijdrager

Lijkt wel op een verkeerd ontstekingstijdstip, kan dus zijn dat je CPVV niet goed is.
            Heb je ook al een nieuwe bougie geprobeerd?

David357
            Topic starter

Ja W-Y ik heb al 2 verschillende bougie’s geprobeert maar nog steeds hetzelfde probleem.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.