Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao loopt niet

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa ciao loopt niet

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tnerual
    Bijdrager

als ie weer rook blijft uitspuwen, zou ik gewoon weer naar de vorige sproeier gaan.. Het is niet nodig om plots grotere sproeier te monteren omdat het blokje het even minder goed doet ! 😉

Jyago
      Topic starter

ja weet ik maar eerst liep hij helemaal niet meer.
        Na dat ik van 52 naar 55 om te proberen liep hij wel opeens

joostv23
        Bijdrager

Je carb zal wel ergens verstopt zitten en het geluid van ik denk dat hij verzuipt zal wel het tegenovergestelde zijn. Namelijk dat hij te weinig benzine krijgt.

Jyago
          Topic starter

Ja dat ding heeft volgens mij zen dag niet vandaag is me 2 keer het voor wiel eruit gevlogen en de vlotterbak bleef maar overlopen snap er echt niets meer van maar dat over lopen deed hij eerst ook al maar toen was mijn benzine kraan kapot maar is nu gemaakt dusja…
            En toen straks vertikte hij gewoon om te starte krijg er een beetje genoeg van….

joostv23
            Bijdrager

Als je vlotterbak overloopt zal je sproeier wel verstopt zijn…

Jacky
              Bijdrager

Heb je de cilinder bekeken toen je het blok eronder uit had?

Jyago
                Topic starter

ja ik heb me cilinder bekeken die heb ik ook wat wat schoon gemaakt maar zag er nog goed uit zo ver ik weet.
                  Hij kan niet verstopt zijn zet een nieuwe sproeier in.

Robke15
                  Bijdrager

Ik denk gewoon dat het vlottertje blijft hangen, probeer dat allemaal is goed schoon te maken.

Jyago
                    Topic starter

Alles is goed schoon heb hem net even los gedraaid.
                      Waar de vlotter aan vast zit zit een klein scheurtje van de kant van de carburateur maar dat kan geen kwaad lijkt mij. (weet niet of dat zo hoort)
                      Alleen waar dat pinnetje tussen de vlotter zit heb ik een beetje kapot geduwd volgens mij want schoot er 2 keer uit.
                      Maar die was van te voren goed.
                      Heb ook de oude sproeier (52) weer in geduwd wel schoon gemaakt hij liep wel maar kreeg hem niet goed aan het lopen kreeg de hele tijd dat geluid dat hij niet genoeg benzine krijgt en als je lang het gas in houd dat hij afslaat maar met de choke rijd hij wel en valt hij niet uit.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.