als ie weer rook blijft uitspuwen, zou ik gewoon weer naar de vorige sproeier gaan.. Het is niet nodig om plots grotere sproeier te monteren omdat het blokje het even minder goed doet ! 😉
Je carb zal wel ergens verstopt zitten en het geluid van ik denk dat hij verzuipt zal wel het tegenovergestelde zijn. Namelijk dat hij te weinig benzine krijgt.
Ja dat ding heeft volgens mij zen dag niet vandaag is me 2 keer het voor wiel eruit gevlogen en de vlotterbak bleef maar overlopen snap er echt niets meer van maar dat over lopen deed hij eerst ook al maar toen was mijn benzine kraan kapot maar is nu gemaakt dusja…
En toen straks vertikte hij gewoon om te starte krijg er een beetje genoeg van….
ja ik heb me cilinder bekeken die heb ik ook wat wat schoon gemaakt maar zag er nog goed uit zo ver ik weet.
Hij kan niet verstopt zijn zet een nieuwe sproeier in.
Alles is goed schoon heb hem net even los gedraaid.
Waar de vlotter aan vast zit zit een klein scheurtje van de kant van de carburateur maar dat kan geen kwaad lijkt mij. (weet niet of dat zo hoort)
Alleen waar dat pinnetje tussen de vlotter zit heb ik een beetje kapot geduwd volgens mij want schoot er 2 keer uit.
Maar die was van te voren goed.
Heb ook de oude sproeier (52) weer in geduwd wel schoon gemaakt hij liep wel maar kreeg hem niet goed aan het lopen kreeg de hele tijd dat geluid dat hij niet genoeg benzine krijgt en als je lang het gas in houd dat hij afslaat maar met de choke rijd hij wel en valt hij niet uit.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.