Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao l.c. van erik

Home Forums Perso’s Projecten Vespa ciao l.c. van erik

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 102)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pier
    Bijdrager

mooie ciao :thumb
      maar rijdt dat ding 90 😐

TimoO_
      Donateur

sjoen 🙂 LC setjes zijn gewoon THA BEST :bier . mag ik wel jaloers zijn op je reservoirtje? 😛 ik heb er zelf geen 🙁 maarja ziet er goed uit, zeker voor iets wat 10 jaar oud is. en die top-one, lijkt nog net nieuw! goed gedaan :thumb

Jelle1989
        Bijdrager

vind hem echt superstrak:)..hendig mooi ding jonge..maar haal je echt de 90 met die setup?
          zoja, dan wil ik best wel eens een filmpje zien:p

TimoO_
          Donateur

zo ja, wil ik wel s weten hoe hard ik dan zou gaan.

Mike
            Bijdrager

is die watergekoelde 41mm nou egt sneller dan die normale 41 mm..

die 2e had ik.. en die ging ook behoorlijk hard op me getunde catertjes met een cc.. behoorlijk hogtoerig ook al.

maar hoe zit et dan met die Lc..? das tog wel een hele andere cilinder?

Mike

ArvidW
              Donateur

Erg mooie ciao, ik zou er niet veel meer aan doen hoor ! 🙂 (behalve dat spatbord:lol)

Die 90km uur, waarmee heb je die gemeten? en was dat met de 41mm polini? Ik vind deze snelheid wel erg hoog aangezien de watergekoelde versie (zover ik weet) gewoon zelfde poorterij heeft als een AC 41mm W-poorter. En daarmee gaan mensen niet heel snel over de 75km heen…..

Een LC gekoelde cilinder rijdt natuurlijk wat harder omdat de cilinder minder warm wordt dan AC, dus het mengsel rijker aan zuurstof is…. maar of je daardoor zo klote hard gaat….:P

IIg er mooie ciao, vario erop en hij is echt helemaal compleet:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

Jacky
                Bijdrager

Zkr mooie ciao, leuke kleur en lc kitje is natuurlijk supr! Maaaár k moet me toch bij japie aansluiten over dat spatbord/bagagedrager… Maar jij zal het ongetwijfeld mooi vinden!

Mike
                  Bijdrager

….Die 90km uur, waarmee heb je die gemeten? en was dat met de 41mm polini? Ik vind deze snelheid wel erg hoog aangezien de watergekoelde versie (zover ik weet) gewoon zelfde poorterij heeft als een AC 41mm W-poorter. En daarmee gaan mensen niet heel snel over de 75km heen…..

Klopt idd.. ik kwam met de 41mm AC op getunde cartertjes zonder vario uit op een snelheid van 70kmph..met vario was het 65 maar toen trok ie egt onwijs goed

die 41 mm Ac is egt een leuk cilindertje! gaat ok hoog in de toeren

Mike

PoliniCiao
                    Bijdrager

Hij is echt heel mooi 🙂
                      Lekker orginele styling..
                      Zo wil k mn mix ook hebben 😉

joey636
                      Bijdrager

haha ja en je mix is dan ook zo gaar als die echt goed gaat trekken

TimoO_
                        Donateur

Mike :
                          is die watergekoelde 41mm nou egt sneller dan die normale 41 mm..

die 2e had ik.. en die ging ook behoorlijk hard op me getunde catertjes met een cc.. behoorlijk hogtoerig ook al.

maar hoe zit et dan met die Lc..? das tog wel een hele andere cilinder?

ik hoop het. ik denk dat het niet veel verschil uit maakt behalve dan dat de LC een polini kop MOET hebben. dus dan heb je standaart al een HD kop

1

joey636
                          Bijdrager

de poorten zijn hetzelfde het is puur dat je een hd kop hebt.
                            en waterkoeling natuurlijk

Kelvin
                            Bijdrager

:thumb:thumbboh die brommer ziet er wel nog goed uit!!!

vooral die zijkappen die lak enzo
                              en de uitlaat ziet er ook vett uit:thumb

Mike
                              Bijdrager

nogal extreem… maargoed we zullen het maar moetten aannemen van je… waarmee is dat gemeten?

Mike

iaccaloco
                                Bijdrager

:! Mijn oranje Ciao met de LC-kit die Barry nu heeft en de rest(o.a. Spdcarter, mazzuchellikruk e.d.) reed ook tegen die snelheid hoor!

Ook al heeft hij dan een gefreesd std. carter, dat scheelt niet zo gek veel, dus ik geloof ‘m op z’n woord…..;)

Enneh, ik vind iig. dat de LC niet of nauwelijks meer presteert dan z’n luchtgekoelde broertje…..

Het zijn idd. wél héle felle toerengillers, da’s een feit…!
                                  (ws. omdat ie precies mooi overvierkant is met die kit)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.