Vespa-Ciao.NL
:: vespa ciao gekocht….

Home Forums Algemeen Oude topics vespa ciao gekocht….

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijn
    Bijdrager

cept :
      okeej dan….dat is erg goed nieuws……ik ga opzoek naar een 13 13 en die veertjes is dat erg prijzig….

veel te duur vind ik ze , 13 euro !, voor 6 kleine veertjes

ThieskeCiao
      Bijdrager

eehj blokje vna een ciao mix heb je er met 2 man in 20 min uit ligge (ervaring) je moet we lop letten met je olie die leiding moet je ff dicht zien te houden anders krijg je veel olie en das nie goed.

en anders probeer
        leo krul
        13/13cab
        80 mm poeli
        terkveertjes weet ik niet

heeft iemand die ik ken en is zoals het staat een 25 km ding en loop nu 60 ongeveer

coda
        Donateur

simpel en goedkoop.

uitlaat (heb je al),12/10 carb is zat voor een snor,luchtfilter bewerken,of malossiefilter (altijd originele gaasjes houden!!!)
          70mm poelie,of 80 poelie,80 zal wat beter trekken.

tip:sluit de olietoevoer af en tank mengsmering,de mix wordt niet meer gemaakt omdat er problemen waren met de olietoevoer en zo je blok te weinig smering krijgt met alle gevolgen van dien.

cept
          Topic starter

neej dan laat ik het blok er op…ander uitlaatje en carb

maar wat die veertjes betreft….scheelt het heel erg veel ?? en hoe kan ik zien wat voor poelie er nu op zit…..

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.