Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao Gaskabel.

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa ciao Gaskabel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jens038
    Topic starter

Goedemiddag,

Ik heb een vraag over mijn vespa ciao. Aangezien dit de eerste keer is dat ik een brommer heb of er iets mee doe begin ik er steeds meer van te begrijpen.. nu zit ik met het probleem dat mijn gaskabel geknapt is.. heb hem uit elkaar gehaald en vervolgens losgemaakt.

Kabel eruit en nu?

In een topic op deze site over de gaskabel vervangen hebben zet het over een plaatje aan de veer vast.. (Zit er niet bij mij???)

http://uploadenfoto.nl/show-image.php?id=9969e4f54ecba319940e0e9e9909de83

Is dit noodzakelijk? Zit dit bij een gaskabel geleverd? Geen idee …

IJskonijn
      Bijdrager

Dat plaatje is de gasschuif. De veer zorgt dat ie vanzelf weer naar beneden gaat.
        Als je het dekseltje van de carburateur eraf haalt zie je ze vanzelf zitten. (Misschien hangt ie nog in de carburateur)
        Je moet een nieuw kabeltje kopen en het tonnetje van de kabel in de gasschuif haken om hem te monteren.

No replacement for displacement

Jens038
        Topic starter

okee, ik kon die gasschuif dus niet vinden.. maar die moet er in hebben gezeten aangezien hij eerst wel gewoon functioneel was?

bedankt voor je antwoord !

IJskonijn
          Bijdrager

Ja, die zit er dan waarschijnlijk gewoon in 😉

No replacement for displacement
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.