Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao For Race

Home Forums Perso’s Projecten Vespa Ciao For Race

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijn
    Bijdrager

heb je geen foto’s dat wil ik wel eens zien 😀 lijkt me een vet beesje dat je daar hebt, is hij van buitenaf ook al getuned?

Franz
      Bijdrager

ik wil hem ook eens zien 🙂

Vespaflappie
        Bijdrager

Hmm jah wil em ook wel eens zien al vind ik het vreemd dat jij meer vermogen hebt als een simonini kit……..

Frenkie
          Bijdrager

Idd best vet als het klopt. Want ik heb ook mijn twijfels. Met een std. variomatic en dan nog 132kmh rijden. Zijn het wel gecorrigeerde metingen?? En op wat voor testbank ben je geweest?

Vespaflappie
            Bijdrager

Ehm hij heeft ene polini vario daar niet van; maar het opgegeve vermogen v ene polini 80cc is 5,5 pk….Lijkt me sterk dat jij dat kan verdriedubbele….Maargoed als ie et wel doet is et goeie:)

Franz
              Bijdrager

5.5pk met speed engine of met evo engine?

Vespaflappie
                Bijdrager

onder optimale omstandigheden dus ik denk evo aangezien 13mm erg klein is voor 80cc….Die cilinder kan gewoon 5,5 pk leveren…

Tonni
                  Moderator

Hmmmmmmm….

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

langen
                    Bijdrager

dus met 5,5 pk haal jij de 132kmp dus met een simonini kit kan je wel de 150 halen of zie ik dat verkeert dus de simonini kit is dus niet goed afgestelt als jij al 132 kmp haalt ,wat is het antwoord hier op
                      wat is eigelijk de top van vespaboy?

gr langen

Vespaflappie
                      Bijdrager

langen :
                        dus met 5,5 pk haal jij de 132kmp dus met een simonini kit kan je wel de 150 halen of zie ik dat verkeert dus de simonini kit is dus niet goed afgestelt als jij al 132 kmp haalt ,wat is het antwoord hier op
                        wat is eigelijk de top van vespaboy?

gr langen

Hij gelooft dat ie 17, 7 pk uit de cilinder 80cc v polini kan hale….ikz eg alleen dat die van de fabriek af aan maar 5,5 pk heeft dusja….ik wil het wel eens zine; die wondermachine:)

Ciaofrank
                        Bijdrager

Vespaflappie :
                          Hij gelooft dat ie 17, 7 pk uit de cilinder 80cc v polini kan hale….ikz eg alleen dat die van de fabriek af aan maar 5,5 pk heeft dusja….ik wil het wel eens zine; die wondermachine:)

hij heeft geen polini maar een parmakit 80cc he, dit merkt zegt mij geen moer, maar wat ik op internet zie is dat het een goedkoper merk is dan polini (volgens mij)

Dus ik ben ook wel benieuwd naar deze wondermachine :D:D

Ties
                          Bijdrager

kan ik uit reacties van vespaflappie en Frenkie concluderen dat dit een lul verhaal is, zijn tog niet de minste. Geven naar mijn Idee de meest goeie tips. Maar stel, het zal echt zo zijn, dan zou een fotootjes wel leuk zijn.?

Franz
                            Bijdrager

kom op manne
                              een simonini met 100cc (88cc) heeft 12pk en dat is gewoon de max wat er is.
                              en ik denk niet dat men met een evo engine 17.7pk gaat halen
                              daar past toch nooit een 26mm carb op.
                              en tonni verkocht toch zo een parmakit ?
                              ik denk wel dat die cillinder sneller is dan die gewone 80cc polini

maar geloof er niks van

Vespaflappie
                              Bijdrager

neej tonni had een proma intruder….idd vrij snelle cilinder maar volgens mij neit sneller als 80cc polini; et mooie aan die proma is dat ie op ori carter past… en al is het parma kit; dat merk kan egt geen 3x zoveel vermogen hebben als ene polini 80….parma kit…nooit v een 47.5mm gehoord…… ken alleen de 47mm alu deps en dat is naar mijn weten de snelste cilinder onder simonini natuurlijk…Conclusie: Bullshitverhaal???

Frenkie
                                Bijdrager

Ik vind het ook een bull shit verhaal.

Btw Franz, een 26mm kan altijd erop gezet worden. Hoef je alleen maar een ander spruitstukje voor te fixen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.