Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao For Race

Home Forums Perso’s Projecten Vespa Ciao For Race

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

citta70cc :
      Leer eens fatsoenlijk typen voordat je een topic plaatst…!

Is niet heel aardig….

@De Tr0x:
      Maar hij heeft wel een beetje gelijk, de helft van wat er staat begrijp ik niks van. Ik weet niet of het plaatselijk dialect is of zo, maar het zou handiger zijn als het er gewoon in voor iedereen leesbaar STANDAARD nederlands zou staan. Zo heeft niemand wat aan je reactie…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Franz
      Bijdrager

ik kan dat allemaal goed lezen ik weet niet waar jullie probleem is?
        of zijn er een paar woorden die jullie niet gebruiken? of kennen dat kan ook zijn.

Vespaflappie
        Bijdrager

Franz :
          ik kan dat allemaal goed lezen ik weet niet waar jullie probleem is?
          of zijn er een paar woorden die jullie niet gebruiken? of kennen dat kan ook zijn.

Jij bent ook belg; ik vind het ook maar lastig te lezen; kun ej vast niks aandoen ofzo maar toch is het zo…

DeTr0x

Ja srry, is plaatselijk dialect. Maar ik zal proberen zo algemeen nederlands te praten.

Zoals hier al is gezegt voor zwaardere gewichtjes. Nu ik heb dit niet gedaan omdat het telkens weer testen is. Ik geraak wel bove de 30 maar ik moet echt heel traag optrekken.

Cilinder is nu 347 km gerodeerd. Geen problemen

DeTr0x

Oh voor ik het vergeet. Ik heb een volledige 80cc Parma Kit. Is 47.5 mm. Cilinder heb ik vandaag nieuw gekocht. Het is een hoge drukkop (80cc). Het is eentje met 7 poorten. Uitlaatpoort is vlinder poort.

citta70cc
              Bijdrager

Hoe kom jij trouwens aan een 14/14 carburateur?
                Zelf uitgeboord ofzo? Lijkt me niet want dat heb ik ook weleens gedaan en liep voor geen kut meer…?
                En loopt ie goed met die 98 sproeier, is dat niet veeeel te groot?

Mzzl, Roel

Raal
                Bijdrager

hij heeft een 19mm (zie begin van de pagina) zal wel nog geen 19mm bij hebben gestaan toen hij ut ingevoerd heeft

citta70cc
                  Bijdrager

Maar bestaat die 14/14 dan wel?

Franz
                    Bijdrager

jah die bestaat die zijn alleen in italie te krijgen heb ik gehoord

Raal
                      Bijdrager

klopt maar zijn heel slecht leverbaar, heb dr ooit eens eentje besteld bij epc maar nooit meer iets van gehoord

citta70cc
                        Bijdrager

Oh, okee, slecht!!!
                          Maar scheelt dat wat in snelheid en of trekkacht?

Mzzl, Roel

Franz
                          Bijdrager

ik denk niet veel het zal wel een kleine beetje meer kracht hebben.
                            maar dat is minimaal.
                            maar de kleine dingen die maken het he :-p

Vespaflappie
                            Bijdrager

Zal idd net wat meer power hebben maar zoals Franz al zei; met die kleine beetjes haal je miss 5km/h meer ofzo en dat is tog mooi meegenomen….

Franz
                              Bijdrager

want als je met 80cc op speed engine rijd vind ik 13/13 toch wat klein.
                                en door die 14/14 haal je mischien toch iets meer.
                                en het is speciaal want er zijn niet veel mensen die ene hebben.

DeTr0x

Mijne heb ik 2 maand op gewacht. Ik heb deze van duistland late afkomen en het waren een van de laatste carburators. Al een geluk dat er een persoon nederlands prate daar. Hij vroeg wat ik in hemelsnaam met een 14/14 ga doen. Kheb niet geantwoord. De 80cc parma kit heb ik op andere blok gestoken en is nu in rodatie.

De andere blok heb ik op de testbank mee geweest. 17.481 pk bij 9000 en ietsje rpm. Snelheid 127 maar valt dood dan. Conclusie sproeier te klein. Had geboord naar 102. Weer gegaan naar testbank haalde toen 132 net. Maar viel steeds dood. Toen heb ik gewoon de sproeier uitgeboord naar 105. Alles proper afgesteld. Uiteindelijke snelheid 132 maar nietmeer doodvallen. Kader had ik lood in gegoten voor een stuk. Kader is bijeen geplooid door de snelheid en wel letterlijk en figuurlijk. Nu andere kader erop met 2 stale buizen ertussen. Fource versterkt en al. Tenige wat je hebt als je 132 hebt gehaald op testbank dat die enorm hard stinkt. Brommer is niet bij te houden. Komt dus nooit buiten allen voor meetings en sprints.

Vandaag speedgas gemonteerd. beter niet gedaan maarja. Nu moet ik amper aan men gas draaien of ik vertrek op achterwiel

80cc Parma kit werkt perfect alleen heel veel afsetlling nodig

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.