Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao en Si Update; Foto’s 22-08-07

Home Forums Perso’s Projecten Vespa Ciao en Si Update; Foto’s 22-08-07

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaSi-Power

Hallo,

Ik heb tot nu toe een Tomos s25 gehad en een Vespa Si,
      deze zijn allerbij verkocht wegen opgepakt(Geen boete niks). Nu ga ik morgen(21-08-07) 2 frame’s halen(Gratis): Een Vespa Ciao en een Vespa Si. De Ciao word compleet opnieuw opgebouwt en de Si word voor een Project ofiets gebebruikt. De Ciao word compleet opnieuw opgebouwt. De dingen hier onder zijn nieuw niet dat je denkt van uhm.. dit is standaard al zo ja dit is zo maar hij word gewoon helemaal NIEUW opgebouwt.

Update (21-08-07);

Ik heb vandaag me 2 Frame’s gehaalt de Ciao vond ik een mooi ding om iets van te maken en de Si viel voor mij eigenlijk af ondanks toch nog mee genomen. Ik plaats morgen (22-08-07) foto’s als ik tijd heb.

Update (22-08-07);

Ik heb hem vandaag helemaal schoon gemaakt ik dacht eerst hij is wat aan de slechte kant, maar nee ik heb eens goed gekeken en er zitten paar roest plekken op maar c-ker niet doorgeroest. Ik vind het best een knap brommertje zonder blok enz. Als je hem voor niks krijg zit je te denken is ie wel eerlijk enz maar heb eens goed gekeken alle nummer voor zover ik weet zitten er in dus moet van de week maar even langs het bureau om te kijken of ie eerlijk. Ik heb ook foto’s gemaakt die ik belooft had die plaat ik vanavond want me pa is er niet en nog wel een ingewikkelt systeem.

HIER ZIJN DE BELOOFDE FOTO’S

—————————————————————————
      De dingen die ik wil gaan doen:

– Achter en voor spatbord(chroom)
      – Tankdop met slot
      – Treeplank zwart
      – Zijkappen zwart
      – Handvatset Conisch + Stuurbalans Chroom
      – Voetsteunen Pilote Droit Torsade Chrome Teknix
      – Snelgas
      – Remgreep Alu Chrome Teknix
      – Stuurschuim Zwart
      – Stuur Citta Zwart
      – Schokbrekerset Chroom 300MM

Dit zijn de dingen die ik op het moment in me gedachte heb, ik denk later nog meer.

—————————————————————————-

Gr Patrick

nanninga
      Bijdrager

vett idee ben benieuwt naat het resultaat en veel foto’s maken hea!!:P

VespaSi-Power

Update; Beloofde foto’s 22-08-07

FonS
          Bijdrager

kopier deze ff (na wat gesleutel heb ik ze :p )

uiteraard de spaties eruit halen

VespaSi-Power

Bedankt FonS:thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.