Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao easy rider

Home Forums Perso’s Projecten Vespa ciao easy rider

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Swoek
    Topic starter

Hallo allemaal, na mij voorstelbericht zo’n 1,5 jaar geleden,nu een update die ik even wil delen Ben de laatste tijd bezig gegaan om van de ciao mijn eigen versie te maken.
      Een tussenstang gelast, die je kunt klemmen en aan een kant monteerde op de zadelveer, maar dan een rechthoekige buis ipv rond, zoals je ze wel kunt kopen.
      Op de stang een tankje van net 2 liter gemonteerd. En een drieweg connector op de benzine slang zodat beide tankjes afzonderlijk of tegelijk gebruikt kunnen worden

Motorisch ongewijzigd. Wil wel kijken of hij iets harder kan met een andere uitlaat. Omdat ik de trapas verwijderd heb is hiervoor nu ruimte. Voetsteunen heb ik gemaakt van M16 draadeind en M16 moeren en daarover handvatten voor een fiets ( idee hier van het forum). En op marktplaats oude motortassen gescoord om het af te maken 😁.

Binnenkort ga ik nog een trekstarter monteren, maar die is nog niet binnen.

Succes allemaal met de projecten!

Groeten KoenIMG_20220604_193247IMG_20220604_193259IMG_20220604_193240

Wim
      Bijdrager

Leuk idee, om je eigen bike te creëren.

Misschien ook leuk idee,  Maak wielen met chromen velgen en spaken.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Swoek
        Topic starter

Hoi Wim, dat staat inderdaad wel mooier dan de huidige velgen inderdaad. Misschien de volgende upgrade. Groeten Koen

Wim
          Bijdrager

Ja, en dan tankje vervangen voor een chromen van een Puch MV50 😎
            Laag zweefzadel erop, Highway steps.
            En cruisen maar. 😎

Dit vorkje kan je ook makkelijk verhogen met busjes en langere bouten 😉

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.