Vespa-Ciao.NL
:: Vespa ciao, bestuurder de nieuwe generatie

Home Forums Perso’s Projecten Vespa ciao, bestuurder de nieuwe generatie

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

new guy
    Topic starter

Hoi Hoi

Mijn perso,veel kijk en lees plezier

Ik zal mij even voorstellen,mijn naam is Harry en ik ben 28 jaar.Ik ben al vanaf mijn 8e bezig met brommers,noem maar op en ik heb het wel gehad,van damesbrommers tot schakelbrommers en ook nog een paar motorskelters gehad.Ik ben begonnen met een Jawa damesbrommer,toen sloeg het virus over.Al snel volgde er meer brommers,o.a yamaha FS1,kreidler,tomos A35,suzuki crossmotor 80cc ,diverse ciao’s,gilera citta , honda MT5,honda MBX 80cc op bromfietskenteken een heerlijke 6 bak met vermogen ,yamaha aerox top 130 km/h,peugeot zenith,peugeot elystar,peugeot jetforce injectie model( rijd fijn,maar storingsgevoelig).En ik ben er vast nog een paar vergeten,sinds een tijdje terug heb ik besloten om samen met mijn broer weer een ciao op te bouwen.Dit is zeker gelukt,binnen 2 maanden was die klaar,een hoop tijd en centjes in gestoken,normaal kan ik niet lang in het bezit zijn van een brommer,aangezien het me dan weer gaat vervelen.Maar deze blijft,de bedoeling is dat hij door mijn zoon bereden gaat worden,dit duurt echter nog een tijdje,maar hij is er al erg blij mee.En kan niet wachten om er op te gaan toeren,van alle brommers die ik gehad heb,is dit de mooiste en dus een reden om te houden.Hier onder enkele foto’s van de ciao.Ik zal het een beetje bij houden als er veranderingen zijn.

Setup

60cc Polini alu ( hageltje nieuw )moet nog ingereden worden
      12/12 carb met malossi filtertje
      Proma cirquit
      Top , geen idee,gaat hard genoeg denk ik.

Hij is opgebouwd met alleen maar nieuwe onderdelen,nergens op bezuinigd.Hij kan zo de showroom in.
      Lijst met onderdelen die nieuw zijn,zal ik niet plaatsen,is gewoon te veel.

Nieuwe foto’s komen nog,inmiddels paar dingen toegevoegd.

Perdidonaholanda
      Bijdrager

Ziet er netjes uit. Heb je er verder nog plannen mee?

G-no
        Donateur

Heel erg mooie kleurencombinatie. Hij lijkt veel op die van bleuciao.

niceVespa
          Bijdrager

leuke ciao:thumb

GTZ NV

new guy
            Topic starter

ondanks de nieuwe proma die er onder hangt,komt er nog een top one onder.Verder heb ik nog genoeg dingen wat ik zou willen doen,maar alles op zijn tijd.

Frame is over genomen van bleuciao.

Toen is hij opnieuw opgebouwd,moet die jongen nageven,dat hij er zuinig op is geweest.Zit nog strak in de lak,en geen plekje te vinden.:)

hansieb
              Moderator

Hoe oud is je zoontje ? 🙂 in de tussentijd kan jij er natuurlijk mooi op knallen.

new guy
                Topic starter

Hij moet nog 2 jaar wachten,dan is die voor hem.Duurt nog effe,maar dan heb ik nog even tijd om dingen te veranderen.Ik ben vroeg begonnen met brommers,en hij neemt dat mooi over.Je kan niet vroeg genoeg beginnen,over 2 jaar is hij 10 .Dan kan hij alvast wennen:thumb. O ja , het is niet de bedoeling dat hij dan al over de openbare weg sjeest he.Op een afgelegen weg,voor dat ik reacties krijg hahahahahahahah

Er komen nog swallows onder
                  Zijkappen van chroom net als de voetenplank.
                  Top one
                  speedengine
                  Balhoofdkapje,alleen heb ik de bevestiging er niet meer op,even lassen dus
                  Vario

dat was het wel zo’n beetje

AC RACING
                  Moderator

chique ciaotje alleen met die kenteken plaat krijg je zo wel veel gedonder, helemaal omdat ie zo schuin staat.
                    verder is dit echt een ciaotje waarmee je je goed kunt vertonen:tumb keep on gooing

tvmierlo
                    Donateur

Leg er elke band onder die je wilt, maar ik zou je toch adviseren er geen swallows onder te leggen, die zijn zo kaal. (de roadster’s in ieder geval)

new guy
                      Topic starter

Oke dat wist ik niet van die swallows,thanks voor de tip,dat moet ik niet hebben.En wat betreft de kentekenplaat,ik denk ook dat agent snorremans dat niet leuk gaat vinden.Onzin eigenlijks,hij steekt niet buiten mijn stepjes uit,en die mag je wel monteren.Maar goed,het mag niet ik ben mij er van bewust,je ziet het ook wel eens op choppers,het oog wil ook wat he.Maar idd een hoop gezeik ben ik bang voor!!!!!!!

SpeedDemon
                        Bijdrager

Ik heb al commentaar gehad omdat het een uitstekend deel is… die kentekenplaat.

En over die Swallows, als ze snel slijten zou het wel eens kunnen zijn dat je mega grip hebt. Dat vind ik iig van de Roadsters

hansieb
                          Moderator

mxmonster
                            Bijdrager

mooi ciao’tje :thumb, die kentekenplaat staat zo super :lol

new guy
                              Topic starter

Hansieb,dan gaat mijn voorkeur uit naar de Deestone 2.50 X 16 D8000.Zijn wel leuke bandjes,ook niet duur trouwens.Ik heb er nu Hutchinson banden onder,ook niet slecht hoor.Drogen alleen snel uit aan de zijkant,vervelende scheurtjes.En wat betreft de kentekenplaat,ik wacht het gezeur van de cops wel af,ik ga m nu zeker niet veranderen,met alle risico van dien,boete schijnt erg hoog te zijn als ze je pakken.Soms moet je een overweging maken,ga ik voor de looks,of voor een duur papiertje :lol

Echt leuk die reactie’s,word erg gewaardeerd:thumb:thumb:thumb

Bartjee
                                Donateur

Hele mooie en nette ciao:thumb Zou er alleen persoonlijk geen chrome zijkappen op zetten, ben niet zo kapot van (teveel) chrome..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.