Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao afvoeren

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa Ciao afvoeren

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rensofzo
    Topic starter

Hallo,

Ik heb sinds kort een vespa ciao Snor. maar hij loopt 50 km/uur dus wil ik hem afvoeren naar max 35 km/uur. wat kan ik er aan doen??
      Er zit een 95mm poelie op en een R2314 sproeier.

mvg

Frankp
      Donateur

er zit nu waarschijnlijk een bromklok(vertanding) in. Als je deze weer verwisselt met een Snorklok zal hij weer zo goed als standaard lopen.

Deze zijn hier op het forum wel te verkrijgen.

EJ
        Bijdrager

Hallo en welkom,

De makkelijkste oplossing voor je probleem is een grotere poelie monteren. Dan krijg meer trekkracht en verlies je snelheid.
          Je kan ook een kleinere carburateur erop zetten, dan ga je ook langzamer. Weet niet wat voor maat er nu op zit?
          Mocht hij dan nog te hard gaan, dan kun je je achternaaf verwisselen voor een snor. (Vermoedelijk zit hier dan een brom in)

Frankp
          Donateur

EJ :
            Hallo en welkom,

De makkelijkste oplossing voor je probleem is een grotere poelie monteren. Dan krijg meer trekkracht en verlies je snelheid.
            Je kan ook een kleinere carburateur erop zetten, dan ga je ook langzamer. Weet niet wat voor maat er nu op zit?
            Mocht hij dan nog te hard gaan, dan kun je je achternaaf verwisselen voor een snor. (Vermoedelijk zit hier dan een brom in)

Ik ga er even vanuit dat hij bijna standaard is en dan gaan je eerste 2 optisch al niet op. Teven zit er al een poelie 95 op. dus win je daar gaan 20km op.(denk ik.)

EJ
            Bijdrager

Frankp :

EJ :
              Hallo en welkom,

Ik ga er even vanuit dat hij bijna standaard is en dan gaan je eerste 2 optisch al niet op. Teven zit er al een poelie 95 op. dus win je daar gaan 20km op.(denk ik.)

Nja, ik ga er niet zomaar van uit dat hij standaard is.
              Ik geef aan wat de opties zijn die je kunt doen.
              Blijkt er al een grote poelie en een std. carb op te zetten dan kom je automatisch bij mijn laatste optie, de achternaaf.
              Maar toen ik mijn eerste post typte stond er nog geen reactie.

Anyway on topic:
              We horen het wel als het niet lukt of als er nog vragen zijn.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.