Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao 1976

Home Forums Perso’s Projecten Vespa Ciao 1976

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeff
    Topic starter

Hier mijn Vespa Ciao die net gerestaureerd is…
      Ik heb hem een 3-tal jaar geleden gekregen van de opa van mijn vrouw, en heb hem toen in een schuurtje geplaatst.
      Maar enkele weken terug ben ik er dan eindelijk! aan begonnen en hier is het resultaat…
      Hij is van 1976 met originele motor!

Enkele dingen die ik vervangen heb zijn de:
      Vis platinés
      Condensator
      Sproeier
      Vlotter
      Bougie
      Benzinekraan (heb er ook een extra filter tussen gestoken in de benzineleiding)
      De twee schraapveren op de zuiger heb ik omgewisseld (waardoor mijn compressie veel verbeterde)

Groetjes,
      Jeff

Wilk1985
      Moderator

Hallo en welkom Jeff,

Gave Ciao heb je! Mooi kleurtje en het was een goeie keuze om die verschrikkelijke spatlap eraf te halen haha 🙂 Heb je iets aan het chroomwerk laten doen of is je schoon-opa er gewoon altijd zo zuinig op geweest??? Voorval je stuur glimt lekker!

Groeten,

Edjuh
        Bijdrager

Erg mooi oudje! Ik vind dat hij er origineel ook nog puik uit zag…

Vis platines is voor de nederlanders erg exotisch, ik stel boutjes voor : -)

Jeff
          Topic starter

Hey,

Ik heb de chroom enkel opgeblonken, hij is altijd mooi bewaard gebleven waardoor het restaureren vrij makkelijk was!

miniciao1968
            Donateur

Vlaams blijft een mooi eigen taalgebruik houden..! 😉
              opgeblonken! :thumb
              Mooie Ciao! De oude kleur was ook prima, dit donkerblauw is ook fraai! Probeer nog een gereedschapssetje voor onder de bagagedrager te vinden om hem compleet te maken!
              Rij de volgend jaar met de Oldtimer tour mee zou ik zeggen ! 😉

Jeff
              Topic starter

Ik heb de gereedschapsset nog liggen maar moet hem nog aan de bagagedrager hangen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.